رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 بهمن 1398 - 09:08
  • کد خبر : ۶۱۰۳
  • چاپ خبر : وزنه بردار ایلامی قهرمان دسته‌ ۱۰۹ کیلوگرم رقابت های گزینشی المپیک شد

وزنه بردار ایلامی قهرمان دسته‌ ۱۰۹ کیلوگرم رقابت های گزینشی المپیک شد

در ادامه مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی 2018، امروز در دسته 105 کیلوگرم علی هاشمی نماینده ایلامی تیم ملی ایران بر روی تخته رفت.

  با درخشش وزنه بردار ایلامی رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی جام فجر با معرفی نفرات برتر در دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم پیگیری شد. به گزارش یاریزان؛ در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو (جام فجر) در گیلان، رقابت دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم برگزار شد.  ———————————— در دسته ۱۰۹ کیلوگرم علی هاشمی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با درخشش وزنه بردار ایلامی رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی جام فجر با معرفی نفرات برتر در دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم پیگیری شد.

به گزارش یاریزان؛ در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو (جام فجر) در گیلان، رقابت دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم برگزار شد.

 

------------------------------------

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم علی هاشمی وزنه بردار ایلامی با ۱۷۳ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۲۱۵ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع ۳۸۸ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافت و قهرمان شد.

در این دسته امیر حقوقی که چهار ورزشکار حضور داشتند، امیر حقوقی با ۱۶۰ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۲۰۳ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع ۳۶۳ کیلوگرم سه مدال نقره گرفت و به مقام نایب قهرمانی رسید.

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم که ۳ وزنه‌بردار رقابت کردند، علی داوودی با ۲۰۱ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۲۴۰ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع ۴۴۱ کیلوگرم صاحب سه مدال طلا شد و به مقام قهرمانی دست یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سه مدال نقره این دسته به نماینده ارمنستان رسید و نماینده وزنه‌برداری از نروژ در رده سوم ایستاد.

مراسم اهدای مدال این دو دسته با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی