رفتن به بالا
  • جمعه - 6 بهمن 1396 - 21:16
  • کد خبر : ۲۶۴۷
  • چاپ خبر : وریا غفوری مدافع راستِ فیکس و قابل اعتماد این روزهای استقلال و تیم ملی
پیش نمایش عالی قبل از جام جهانی؛

وریا غفوری مدافع راستِ فیکس و قابل اعتماد این روزهای استقلال و تیم ملی

  وریا غفوری مدافع راست استقلال از زمانی که شفر هدایت این تیم را برعهده گرفته چهره جدیدی از خود نشان داده است همچنان که اعتماد کی روش را از دست نداده است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری در طول ۱۳ بازی که شفر هدایت استقلال را در لیگ برتر برعهده گرفته است، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری مدافع راست استقلال از زمانی که شفر هدایت این تیم را برعهده گرفته چهره جدیدی از خود نشان داده است همچنان که اعتماد کی روش را از دست نداده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری در طول ۱۳ بازی که شفر هدایت استقلال را در لیگ برتر برعهده گرفته است، بی تردید یکی از کم نوسان ترین بازیکنان تیمش بوده و از زمانی که جایگاه اصلی خود را در استقلال بدست آورده، حتی یک نمایش متوسط هم نداشته است.

 

وریا غفوری که تحت تاثیر مصدومیت های پشت سرهم خیلی ها می گفتند فوتبالش تمام شده است و باید از استقلال جدا شود، حالا به بهترین دفاع راست لیگ ایران تبدیل شده است و با حضور شفر به نظر تولدی دوباره در فوتبال ایران داشته است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

موفقیت وریا غفوری مدافع راست و ثابت این روزهای استقلال در دفاع و حمله باعث شده شفر به کسی جز او اعتماد نکند و شاید به همین دلیل هم هست که این روزها خسرو حیدری خیلی کم شانس حضور در ترکیب اصلی این تیم را پیدا می کند.

 

وریا غفوری در بازی با پارس جم هم یکی از مهمترین بازیکنان استقلال در پیروزی پرگل تیمش بود، او در این بازی روی گل سوم و چهارم که توسط علی قربانی به ثمر رسید نقش پررنگی را ایفا کرد تا نشان بدهد آبی ها در هر بازی به نفوذهای پرتعداد او نیاز مبرم دارند.

 

کی روش نیز پیش از این وریا را در رقابت های ملی همچون جام ملت ها سنجیده است!

در روزهایی که رامین رضاییان روی نیمکت تیم ملی بود و وریا فیکس به عنوان دفاع راست برای تیم ملی بازی می کرد و چند پاس گل بسیار خوب هم در آن رقابت ها به نام خود ثبت کرده بود. کی روش می داند وریا مرد بازی های ملی است در نتیجه به او اطمینان دارد.

 

وریا غفوری، زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج است. پیشتر در تیم های سپاهان اصفهان و نفت تهران حضور داشته و همکنون در باشگاه استقلال تهران و در لیگ برتر بازی می‌کند. وی در حال حاضر عضو تیم ملی فوتبال ایران است.

 

وریا غفوری مدافع راست استقلال و تیم ملی

وریا غفوری مدافع راست استقلال و تیم ملی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی