رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 20:55
  • کد خبر : ۴۱۸۹
  • چاپ خبر : وریا از بند مصدومیت رها شده و امروز بدون مشکل در تمرین استقلال حضور یافت

وریا از بند مصدومیت رها شده و امروز بدون مشکل در تمرین استقلال حضور یافت

استقلال در هفته‌های اخیر اوج گرفته است اما حتی در روزهایی که این تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت وریا غفوری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

  آخرین تمرین شاگردان وینفرد شفر پیش از دیدار فردا برابر العین امارات در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حضور وریا غفوری در ورزشگاه آزادی برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران که یک ساعت به طول انجامید، خبرنگاران بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آخرین تمرین شاگردان وینفرد شفر پیش از دیدار فردا برابر العین امارات در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حضور وریا غفوری در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران که یک ساعت به طول انجامید، خبرنگاران بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین را فرصت حضور و تهیه گزارش داشتند و پس از آن به دستور ناظر این دیدار از محل تمرین به بیرون هدایت شدند.
وینفرد شفر پیش از تمرین برای شاگردانش دقایقی به صحبت پرداخت و خطاب به آنها گفت: ما با تلاش دسته جمعی می توانیم به نتیجه مطلوب در بازی فردا برسیم و می خواهیم با پیروزی و کسب سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کنیم.
در حاشیه تمرین امروز تعدادی از اعضای کانون هواداران این تیم در ورزشگاه حاضر شده و نحوه برپایی طرح های موزاییکی را مرور کردند.
دکتر امین نوروزی معاون پزشکی استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد و دقایقی با وینفرد شفر به صحبت پرداخت.
وریا غفوری که به دلیل آسیب دیدگی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، استقلال را همراهی نکرد بدون کوچک ترین مشکلی، همپای بازیکنان به تمرین پرداخت تا مشخص شود می تواند فردا آبی پوشان را برابر العین امارات همراهی کند.
بازیکنان استقلال زیر نظر شفر به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و در پایان در قالب ۲ گروه سبز و آبی فوتبال تمرینی را پشت سر گذاشتند.
تیم فوتبال استقلال فردا در دومین بازی حود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات خواهند رفت.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی