رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 24 خرداد 1396 - 12:56
  • کد خبر : ۲۳۱۶
  • چاپ خبر : وریا غفوری فوتبالیست سنندجی : دوست ندارم با خاطره تلخ از استقلال جدا شوم
گفتگوی ویژه؛

وریا غفوری فوتبالیست سنندجی : دوست ندارم با خاطره تلخ از استقلال جدا شوم

  وریا غفوری فوتبالیست سنندجی و مدافع-هافبک استقلال می گوید نمی خواهد خاطره بد امسال در ذهن خودش و هواداران این تیم باقی بماند و به همین دلیل در جمع آبی ها خواهد ماند تا فصل بدش را جبران کند.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از ورزش سه: وریا غفوری فوتبالیست سنندجی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری فوتبالیست سنندجی و مدافع-هافبک استقلال می گوید نمی خواهد خاطره بد امسال در ذهن خودش و هواداران این تیم باقی بماند و به همین دلیل در جمع آبی ها خواهد ماند تا فصل بدش را جبران کند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از ورزش سه: وریا غفوری فوتبالیست سنندجی بعد از مدت ها سکوت صحبت های جالبی در مورد تیم ملی، شرایطش در یک فصل حضور در استقلال، مصدومیت های زیادش در این فصل و برنامه اش برای جام جهانی ۲۰۱۸ به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:
بازی با تیم ملی برابر ازبکستان را از خانه دیدی یا در استادیوم حضور داشتی؟

من متاسفانه نتوانستم به استادیوم بروم  و برای دیدن اقوامم به سنندج سفر کرده بودم.
اینکه این بازی را از تلویزیون تماشا کردی برایت سخت نبود؟

واقعا نمی توانید تصور کنید چقدربرایم سخت بود و چقدر دوست داشتم در این بازی در کنار بچه ها باشم. این بازی بود که ما نتیجه زحمت هایمان را دیده بودیم ولی متاسفانه مصدومیت بدموقع باعث شد من نتوانم در این بازی مهم کنار بازیکنان باشم.
به خاطر مصدومیت از لیست تیم ملی خط خوردی یا این موضوع دلیل دیگری داشت؟

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

من از نظر مصدومیت تا حد زیادی خوب شده بودم و مشکل خاصی نداشتم اما از نظر بدنی کمی شرایطم خوب نبود و همین موضوع باعث شد که نتوانم برابر ازبکستان بازی کنم.
از این که تیم ملی به جام جهانی صعود چه حسی داشتی؟

صد درصد بسیار خوشحال بودم. اگر گفتم ناراحت بودم برای این بود که نتوانستم در این بازی مهم کنار تیم باشم اما شما شک نکنید که بسیار خوشحال شدم که بازیکنان و آقای کی روش نتیجه زحمت های خود را گرفتند و توانستیم صعود بی دغدغه ای به جام جهانی داشته باشیم.از این که مردم خوشحال بودند بسیار خوشحال هستم.
تو به همراه بختیار رحمانی و کاوه رضایی مهمترین خرید فصل گذشته استقلال بودی. از عملکرد خودت در این فصل راضی بودی؟

متاسفانه من زمانی که به استقلال آمدم مینیسک پایم را عمل کرده بودم و شاید کمی از شرایط آرمانی دور بودم. در طول فصل هم چند بازی خوب انجام دادم و تا می آمدم به اوج آمادگی برسم با بدشانسی با مصدومیت روبه رو می شدم. در فوتبال ایران قانونی وجود دارد که خیلی مهم است یک بازیکن در هفته های پایانی حضور داشته باشد و اگر یک بازیکن پنج شش بازی آخر فصل را انجام بدهد دیگر کسی یادش نمی آید که در جریان فصل با مصدومیت روبرو شده است یا نه. متاسفانه من در هفته های پایانی بازی های استقلال و بازی تیم ملی برابر ازبکستان را از دست دادم و همین موضوع باعث شد فصل به بدترین شکل برایم به پایان برسد.
برای تو سخت نیست که نام گزینه های مختلف در پست تو در فصل نقل و انتقالات مطرح می شود؟

برای من که توانایی های خودم را می شناسم و می دانم اگر مصدوم نباشم می توانم چه نمایشی داشته باشم بسیار سخت است که نام این گزینه ها مطرح می شود. به هرحال باشگاه هم حق دارد که بخواهد شرایط خود را بهتر کند اما مطمئنم هستم فصل بعد همه چیز را جبران می کنم.
تا حالا به تو پیشنهادی برای تمدید قرارداد شده است؟

نه هنوز مسوولان باشگاه استقلال صحبتی با من انجام نداده اند و احتمالا ظرف روزهای آینده صحبت ها آغاز خواهد شد.
خودت دوست داری در استقلال بمانی؟

بله من دوست دارم در استقلال بمانم. زمانی که به استقلال آمدم خیلی دوست داشتم نمایش خوبی داشته باشم ولی در فصل اول این اتفاق نیفتاد. استقلال به گردن من دین دارد و می خواهم فصل دیگر با حضور در استقلال خاطره بد این فصل را از ذهن هواداران استقلال کاملا پاک کنم. اگر فصل بعد در خدمت استقلال بودم تمام توانم را می گذارم تا برای موفقیت استقلال تلاش کنم و اگر هم نبودم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.
در مورد شکست عجیب در مورد العین صحبت کن.

باور کنید حتی فکر کردن به این بازی هم اعصاب من را خراب می کند. مطمئنا تلخی این شکست سال ها از ذهن ما و هواداران استقلال پاک نخواهد شد. دوست ندارم با این خاطره های تلخ از استقلال جدا شوم و دوست دارم فصل بعد بمانم و همه چیز را جبران کنم. می خواهم وقتی بعدها که از استقلال جدا شدم خاطرات بدی در ذهنم از  این تیم نباشد و البته هواداران هم از من به نیکی یاد کنند.
پیش بینی ات از شرایط خودت در جام جهانی چیست؟

واقعیتش را بخواهید آقای کی روش همیشه به من لطف داشته است و من از جام جهانی به بعد در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشته ام. فکر می کنم اکر خدا به من سلامتی بدهد و مصدوم نباشم در جام جهانی در تیم ملی حضور خواهم داشت و بازی هم می کنم چراکه توانایی های خودم را می شناسم و آقای کی روش سبک بازی من را قبول دارد.

 

وریا غفوری فوتبالیست سنندجی تیم ملی فوتبال ایران / وریا غفوری فوتبالیست سنندجی تیم فوتبال استقلال


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی