رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 فروردین 1399 - 12:56
  • کد خبر : ۶۵۷۳
  • چاپ خبر : وداع با مسعود حاج رسولی قهرمان، مربی و پیشکسوت بوکس کردستان

وداع با مسعود حاج رسولی قهرمان، مربی و پیشکسوت بوکس کردستان

دکتر مسعود حاج رسولی استاد و دانش آموخته مقطع دکترای فیزیولوژی ورزش، قهرمان رقابت های آسیایی، عضو سابق تیم ملی و از پیشکسوتان رشته بوکس استان صبح روز یکشنبه 24 فروردین ماه دار فانی را وداع گفت.

مسعود حاج رسولی استاد و دانش آموخته مقطع دکترای فیزیولوژی ورزش، قهرمان رقابت های آسیایی بوکس کردستان دار فانی را وداع گفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسعود حاج رسولی عضو اسبق تیم ملی بوکس، قهرمان آسیا اهل سنندج دارفانی را وداع گفت.

به گزارش یاریزان؛ دکتر مسعود حاج رسولی استاد و دانش آموخته مقطع دکترای فیزیولوژی ورزش، قهرمان رقابت های آسیایی، عضو سابق تیم ملی و از پیشکسوتان رشته بوکس استان صبح روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه دار فانی را وداع گفت.

 

------------------------------------

این قهرمان کردستانی از سال ۸۱ به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد اسلامشهر خدمت کرد و از سال ۸۱ تا ۸۵ در سمت مسئول دانشکده تربیت بدنی واحد اسلامشهر نیز فعالیت های چشگیری انجام داد.

استاد حاج رسولی در سال ۱۹۷۲ مقام سوم ارتش های جهان را در ایتالیا کسب کرد و در سال ۱۹۷۱ قهرمان بوکس آسیا شد و همچنین این قهرمان ملی تاکنون مربیگری بین المللی و نشان های متعدد کشوری در اوزان مختلف را آلبوم افتخارات به ثبت رسانده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان این ضایعه دردناک را به جامعه ورزش کشور، کردستان وشهرستان سنندج تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبائی آرزومند است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی