رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1399 - 13:38
  • کد خبر : ۷۵۱۳
  • چاپ خبر : واکنش جهان فوتبال به جدایی احتمالی مسی از بارسلونا
پس از 20 سال؛

واکنش جهان فوتبال به جدایی احتمالی مسی از بارسلونا

تصمیم لیونل مسی ستاره آرژانتینی بر ترک بارسلونا با واکنش جهان فوتبال روبرو شد.

تصمیم لیونل مسی ستاره آرژانتینی بر ترک بارسلونا با واکنش جهان فوتبال روبرو شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تصمیم لیونل مسی ستاره آرژانتینی بر ترک بارسلونا با واکنش جهان فوتبال روبرو شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، لیونل مسی پس از ۲۰ سال حضور در باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است خانه همیشگی اش را ترک کند. Tyc Sport نخستین رسانه ای بود که این خبر شوک آور را منتشر کرد و نوشت که ستاره آرژانتینی به باشگاه از طریق فکس اعلام کرده است قصد جدایی دارد. افراد مشهور جهان فوتبال و بازیکنان کنونی و سابق آبی اناری ها نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

------------------------------------

ویدال نخستین بازیکن بارسا بود که در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد. هافبک شیلیایی که خود آینده ای نامعلوم در تیم کاتالانی دارد و به نوشته اغلب رسانه ها در لیست سیاه قرار گرفته است در توئیترش نوشت: زمانی که یک ببر را در قفس می اندازند تسلیم نمی شود بلکه می جنگد.

کارلس پویول اسطوره باشگاه کاتالانی نوشت: احترام و تحسین برای لئو. از تو حمایت می کنم دوستم‌.

لوییس سوارس دیگر بازیکنی که نامش در لیست سیاه بارسا قرار گرفته است و دوست صمیمی مسی محسوب می شود تنها از ایموجی تحسین کردن برای این اتفاق استفاده کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ویکتور فونت که شاید در آینده ریاست باشگاه کاتالانی را بر عهده بگیرد خوسپ ماریا بارتومئو را نشانه گرفت و از رییس بارسا خواست تا استعفا بدهد.

کیم تورا، رهبر کاتالونیا هم نسبت به تصمیم مسی بی تفاوت نماند و ستاره آرژانتینی را مخاطب خود قرار داد و گفت: کاتالونیا همیشه خانه ات خواهد بود. به خاطر تمام لحظات شادی که برایمان به ارمغان آوردی و فوتبال فوق العاده ای که به نمایش گذاشتی از تو قدردانی می کنم. ما شانس این را داشتیم سال ها از حضور بهترین فوتبالیست جهان بهره ببریم. هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی