رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 آبان 1398 - 17:32
  • کد خبر : ۵۷۳۲
  • چاپ خبر : والیبالیست مهابادی با عقد قرارداد به تیم سوپرلیگی شهرداری ارومیه پیوست

والیبالیست مهابادی با عقد قرارداد به تیم سوپرلیگی شهرداری ارومیه پیوست

به گزارش یاریزان؛ محمد بربست والیبالیست مهابادی و بازیکن سابق تیم های وحدت مهاباد و دورنای ارومیه به تیم سوپرلیگی جوانان شهرداری ارومیه پیوست.

محمد بربست والیبالیست مهابادی و بازیکن سابق تیم های وحدت مهاباد و دورنای ارومیه به تیم سوپرلیگی جوانان شهرداری ارومیه پیوست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد بربست والیبالیست مهابادی به تیم سوپرلیگی جوانان شهرداری ارومیه پیوست.

به گزارش یاریزان؛ محمد بربست که ابتدا در تیم دورنای ارومیه بازی می‌کرد بعد از انحلال این تیم با جوانان شهرداری ارومیه قرارداد بست.
وی در گفتگو با یاریزان افزود: قرارداد با تیم قطعی شده و از آذرماه مسابقات رده جوانان شروع خواهد شد.
این والیبالیست مهابادی تصریح کرد: سال گذشته نیز برای تیم والیبال مهاباد بازی کرده است و همچنین در مسابقات امیدهای کشور و جوانان کشور نیز در امسال بازی کرده و مقام‌های سوم و چهارم را کسب نموده است.
محمد بربست در ادامه با بیان اینکه اختلاف مربیان والیبال در مهاباد بسیاری از استعدادهای والیبال را ازبین برده اظهار کرد: اختلاف نظر و اعمال سلیقه در والیبال مهاباد موجب شده بسیاری از ورزشکاران با استعداد برای تیم‌های شهرهای دیگری بازی کنند و همین امر شکوفایی این رشته را در مهاباد با مشکل روبرو کرده است.
محمد بربست با قد ۲ متر و ۵ سانتیمتر یکی از استعدادهای والیبال مهاباد است که با روندی روبه رشد از مهاباد به تیم سوپر لیگی شهرداری ارومیه قرارداد بسته است.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی