رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 اسفند 1397 - 21:05
  • کد خبر : ۴۱۲۷
  • چاپ خبر : رئیس جدید هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد معرفی شد

رئیس جدید هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد معرفی شد

در پی استعفای طاهر پهنایی رئیس هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد در طول چند ماه گذشته این هیات توسط جلیل روانسحر بعنوان سرپرست فعالیت خود را ادامه می داد. عصر امروز و طی جلسه ای با حضور سرپرستان گروه ها و باشگاه ها و به میزبانی اداره ورزش وجوانان شهرستان مهاباد، رئیس جدید این هیات معرفی گردید.

  پس از چند ماه اداره هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد توسط سرپرست، عصر امروز ابلاغیه رئیس جدید این هیات صادر شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در پی استعفای طاهر پهنایی رئیس هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد در طول چند ماه گذشته این هیات توسط جلیل روانسحر بعنوان سرپرست فعالیت خود را […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از چند ماه اداره هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد توسط سرپرست، عصر امروز ابلاغیه رئیس جدید این هیات صادر شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در پی استعفای طاهر پهنایی رئیس هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد در طول چند ماه گذشته این هیات توسط جلیل روانسحر بعنوان سرپرست فعالیت خود را ادامه می داد. طی جلسه ای با حضور سرپرستان گروه ها و باشگاه ها و به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد، رئیس جدید این هیات معرفی شدتا عصر امروز یکشنبه بیست و ششم اسفندماه ابلاغیه از طرف هیات استان آذربایجان غربی صادر گردد.

 

درجلسه مذکور از سوی قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد، دیاکو افشردە دل به عنوان رئیس جدید هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد منصوب شد. در این نشست علاوه بر دبیر و نایب رئیس و چند تن از اعضای هیات کوه‌نوردی، مدیران و سرپرستان باشگاههای کوه‌نوردی آراز و اوراز و انجمن کوه‌نوردان و گروه های کوه‌نوردی مهاباد نیز حضور داشتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مصطفی پور در شروع نشست ضمن معرفی رئیس جدید، با بیان اهمیت و توجه به فعالیت های ورزشی جامعه کوه‌نوردی مهاباد در بخش قهرمانی و همگانی به سیاست های آتی اداره ورزش و جوانان مهاباد و هیات مذکور اشاره کرده و عنوان داشت از حرکت گروه‌های کوه‌نوردی مهاباد به سوی ایجاد باشگاههای کوه‌نوردی حمایت خواهد کرد که این امر همدلی و همکاری کلیه گروه ها و باشگاه ها را خواهد طلبید.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اعلام حمایت خود از فعالیت های پیش‌روی هیات و عدم اقدام برای تیم داری از سوی هیات، برای موفقیت های بیشتر این جامعه ابراز امیدواری کرد. وی از کلیه اعضای جامعه کوه نوردی درخواست کرد تا نسبت به تهیه کارت بیمه ورزشی و همچنین کارت هیئت کوهنوردی در روزهای باقی مانده تا پایان سال اقدام نمایند.

همچنین دیاکو افشردل ضمن بیان گوشەای از رزومه کاری خود بە بیان فعالیتهای یکی دو هفته اخیر سنگنوردان و کوه‌نوردان در مسابقات استانی و صعود یخچال شمالی سبلان پرداخت.

وی افزود: از جمله تصمیمات اصلی هیات، حمایت از کلیه کوه‌نوردان مهاباد در قالب گروه‌ها و باشگاهها و انجمن کوه‌نوردی و ایفای نقش هدایت و رهبری و گسترش آموزش های فنی و تئوریک و دوری از تیم داری خود هیات خواهد بود. اقدام به صدور کارت شناسایی برای کوه‌نوردان از سوی هیات با فرم مشترک و پوشش تمامی باشگاه ها، گروه ها و انجمن کوه‌نوردان، برنامه‌ریزی فعالیتهای بهاری را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.

رئیس هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مهاباد تصریح کرد تا زمانی که اقدامات تاسیس باشگاهها به نتیجه برسد گروه ها می توانند تحت پوشش هیات به فعالیتهای خود ادامه دهند. تصمیم به برگزاری همایش کوه‌نوردی در اولین هفته سال جدید در دهکده کوه‌نوردی سه‌کانیان با حضور تمام کوهنوردان مهاباد با رویکرد افزایش همکاری و همدلی و ایجاد تفاهم برای افزایش سطح آموزشی و تئوری و حفاظت از محیط زیست و سایر اهداف انسان دوستانه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، یکی از مهمترین دغدغه‌ای جامعه کوه‌نوردی مهاباد نحوه ایجاد باشگاه و ادامه فعالیت گروه ها و توجه به تامین بیمه و حمایتهایی است که در مواقع سوانح پیش بینی نشده و خطرات جانی ممکن است برای اعضای گروهها پیش بیایید که در راستا مقرر گردید اطلاع رسانی لازم در زمینه قوانین و بخشنامه‌های فدراسیون جهت افزایش آگاهی عموم انجام گیرد.

سرپرستان گروهها و باشگاهها نظرات خود را پیرامون بخشی از مسایل کوه‌نوردی از جمله دهکده سه‌کانیان ابراز داشته که توسط هیات مورد توجه قرار گرفته و در جلسات آتی اقدامات اجام شده اعلام خواهد شد.

در مورد دهکده سه کانیان و نحوه اداره و توجه به آن لازم است جلسهای ویژه تشکیل شود که با انتخاب هیات امنای جدید محقق خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی