رفتن به بالا
  • شنبه - 24 خرداد 1399 - 12:33
  • کد خبر : ۶۹۸۶
  • چاپ خبر : هیات کاراته کردستان عنوان برتر هیات های استانی سال ۹۸ را کسب کرد

هیات کاراته کردستان عنوان برتر هیات های استانی سال ۹۸ را کسب کرد

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

  پس از ارزیابی هیات های استانی کاراته کشور از سوی فدراسیون کاراته، هیات کاراته استان کردستان جزو هیات های برتر سال ۹۸ کشور معرفی شد. به گزارش یاریزان؛ فدراسیون کاراته کشور اسامی استان های برتر سال ۹۸ در رشته کاراته را طی نامه ای به هیات های استانی اعلام کرد.  ———————————— براساس این نامه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از ارزیابی هیات های استانی کاراته کشور از سوی فدراسیون کاراته، هیات کاراته استان کردستان جزو هیات های برتر سال ۹۸ کشور معرفی شد.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون کاراته کشور اسامی استان های برتر سال ۹۸ در رشته کاراته را طی نامه ای به هیات های استانی اعلام کرد.

 

------------------------------------

براساس این نامه که به امضای وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته آمده است، اسامی هیات های برتر استانی پس از ارزیابی آنها براساس شاخص ها و معیارهای فدراسیون اعلام شده که در این ارزیابی هیات کاراته استان کردستان با کسب امتیاز ۳۰۵۵ جزو هیات های برتر کشور معرفی شده است.

گفتنی است؛ ریاست هیات کاراته استان کردستان در حال حاضر برعهده سهیلا چراغی از قهرمانان اسبق این رشته در کشور است که هم اکنون معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان را نیز برعهده دارد.

استان کردستان در سال ۹۷ مسابقات کاراته اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بخش بانوان را برگزار کرد و در سال ۹۶ نیز میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی پنج رده سنی در دو بخش بانوان و آقایان را برعهده داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

کردستان | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی