رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 دی 1397 - 18:33
  • کد خبر : ۳۵۸۰
  • چاپ خبر : داورزنی: هیات های ورزشی از قانون بازنشستگان معاف شدند

داورزنی: هیات های ورزشی از قانون بازنشستگان معاف شدند

  محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق استعلامی که از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی داشتیم، هیات های ورزشی استانها و شهرستانها شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی شوند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ دکتر محمدرضا داورزنی در خصوص وضعیت هیات های استانی و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق استعلامی که از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی داشتیم، هیات های ورزشی استانها و شهرستانها شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی شوند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دکتر محمدرضا داورزنی در خصوص وضعیت هیات های استانی و شهرستانی گفت: بعد از استعلاماتی که از دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور داشتیم و اختلاف نظری که راجع به مشمول شدن هیات های ورزشی استانی و شهرستانی در خصوص قانون بازنشستگان بود، نامه ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس ارسال کردیم که با توجه به این اختلاف نظرها و وجود ۱۴۰۰ هیات در مراکز استانها و حدود ۱۴ هزار هیات شهرستانی و بلاتکلیفی آنها در خصوص پاسخگویی به دستگاه نظارتی، تکلیف روشن شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه چند روز پیش خانم جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور پاسخ استعلام را دادند و اعلام کردند هیئت‌های استانی با توجه به ماهیتی که دارند شامل قانون بازنشستگی نمی شوند و افراد بازنشسته می توانند کماکان در مسئولیت های هیات های ورزشی استان ها و شهرستان ها به فعالیت خود ادامه دهند و ورزشکشور از ظرفیت این افراد استفاده کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: همچنین طبق آخرین صحبتی که با مجلس شورای اسلامی داشتیم، آن دوستان هم اعلام کردند که این قانون شامل هیئت های ورزشی استان ها و شهرستان ها نمی شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

داورزنی گفت: این کار تا اندازه زیادی هیئت ها ورزشی را از بلاتکلیفی خارج خواهد کرد و ما هم سعی می کنیم ظرف چند روز آینده وضعیت هیات های شهرستانی و استانی را به آنها ابلاغ کنیم تا از نظر پاسخگویی به دستگاه های نظارتی مشکلی نداشته باشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: هیچ کدام از روسای هیات های استانی پست سازمانی ندارند و اگر این قانون اعمال می‌شد این امکان نیز وجود نداشت که افراد جدید با پست های جدید جای آنها را بگیرند چون بار مالی چهار تا پنج برابری برای ورزش ایجاد می کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی