رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 دی 1398 - 22:47
  • کد خبر : ۵۸۸۲
  • چاپ خبر : هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد

هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد

به گزارش یاریزان؛ پارسا محمدی هندبالیست کردستانی به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به ششمین اردوی تیم ملی هندبال فراخوانده شد.

پارسا محمدی هندبالیست کردستانی به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به ششمین اردوی تیم ملی هندبال فراخوانده شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پارسا محمدی هندبالیست کردستانی به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به ششمین اردوی تیم ملی هندبال فراخوانده شد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در سال آینده به میزبانی ایران برگزار می شود و در همین راستا تیم ملی هندبال جوانان کشورمان تاکنون پنج مرحله اردوی تدارکاتی در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است.
فدراسیون هندبال کشور اسامی ۲۸ ورزشکار دعوت شده به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوانان کشور را اعلام کرد.
پارسا محمدی هندبالیست کردستانی نیز در قالب دروازبان تیم ملی به نمایندگی از استان کردستان از سوی فدراسیون هندبال به ششمین مرحله اردوی هندبالیست های جوان فراخوانده شده است.
در ششمین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال کشور که از روز ۲۵ دی ماه لغایت یکم بهمن ماه به میزبانی شهرستان شاهرود در استان سمنان برگزار می شود ۲۸ هندبالیست حضور دارند و زیر نظر مسعود ظهرابی سرمربی تیم تمرینات آمادگی خود را برگزار خواهند کرد.
رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا تیرماه سال آینده به میزبانی شهرستان شیراز در استان فارس برگزار می شود.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی