رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 آذر 1395 - 22:49
  • کد خبر : ۱۸۲۱
  • چاپ خبر : همه طلاهای کونگ فو استان کردستان بر گردن بانوان رزمی کار کامیارانی
کسب20 مدال رنگارنگ

همه طلاهای کونگ فو استان کردستان بر گردن بانوان رزمی کار کامیارانی

  رئیس اداره ورزش وجوانان گفت: تیم کونگ فو توآی بانوان کامیاران با ۲۱ رزمی کار در این دوره از مسابقات حضور داشت که در مجموع بانوان رزمی کار کامیارانی توانستند ۲۰ مدال رنگارنگ، شامل ۱۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز را کسب نماید. به گزارش یاریزان به نقل از شاهوخبر؛ رئیس اداره ورزش وجوانان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس اداره ورزش وجوانان گفت: تیم کونگ فو توآی بانوان کامیاران با ۲۱ رزمی کار در این دوره از مسابقات حضور داشت که در مجموع بانوان رزمی کار کامیارانی توانستند ۲۰ مدال رنگارنگ، شامل ۱۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز را کسب نماید.

به گزارش یاریزان به نقل از شاهوخبر؛ رئیس اداره ورزش وجوانان کامیاران از موفقیت تیم کونگ فو توآی بانوان کامیاران در مسابقات استانی و در رده های مختلف سنی خبر داد.

 

------------------------------------

رضا باجلانی گفت: بانوان کونگ فو کار کامیارانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی استان شرکت داشتند و توانستند مدال های رنگارنگی را به دست آورند.

وی تشریح کرد: این دوره از مسابقات که به مدت ۲ روز در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد و۱۵۰ کونگ فوکار از شهرهای مختلف کردستان درآن شرکت داشتند، تیم بانوان کامیاران در رده سنی نونهالان جایگاه دوم و در رده نوجوانان به مقام اول رسید.

رئیس اداره ورزش وجوانان درباره دیگر رده های سنی عنوان داشت: کونگ فوکاران جوان کامیارانی بعد از سنندج و مریوان مقام سوم را به دست آوردند و در رده بزرگسالان نیز در جایگاه دوم استان قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

باجلانی با اشاره به اعزام این رزمی کاران به مسابقات کشوری ابراز کرد:  نفرات برتر اوزان و رده های مختلف این مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور که در ۱۵ بهمن ماه سال جاری به میزبانی گرمسار برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی از کسب ۲۰ مدال در اوزان مختلف توسط بانوان رزمی کار کامیارانی خبر داد و گفت: تیم کونگ فو توآی بانوان کامیاران با ۲۱ رزمی کار در این دوره از مسابقات حضور داشت که در مجموع توانست ۲۰ مدال رنگارنگ، شامل ۱۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز را کسب نماید.

اسامی رزمی کاران در رده های سنی مختلف عبارتند از:

مدال طلا) شقایق خسروی، رکسانا خسروی، تارامقدسی، تالیا مقدسی، پرنیا مردای، ترانه عزیزی، شیوا امامی، فایزه امامی، کیمیا الفتی، چاوان رضایی، پرستو رحمانی

مدال نقره) هلیا حیدری، فاطمه امامی، ساغرقربانی، هدیه ساعدی

مدال برنز) ژینا میرزایی، شبنم خاطری، یگانه امامی، شینا امامی، رویامرادی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی