رفتن به بالا
  • یکشنبه - 20 خرداد 1397 - 13:11
  • کد خبر : ۳۱۱۱
  • چاپ خبر : سکوت مسولین و نگرانی هواداران سردار محبوبترین تیم لیگ دسته دوم ایران
به قلم اسماعیل تیزرو؛

سکوت مسولین و نگرانی هواداران سردار محبوبترین تیم لیگ دسته دوم ایران

  نگرانی هواداران سردار / فوتبال از دیرباز در بوکان از ورزشهای محبوب و مردمی بوده و اگر به عقبه ی ورزش بوکان نگاهی گذری داشته باشیم باور خواهیم داشت که همواره فوتبال یکی از علاقه مندیها و در واقع از ضروریات زندگی روزمره آنها بوده است و همواره تیمی که در چمن وحدت نام […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نگرانی هواداران سردار / فوتبال از دیرباز در بوکان از ورزشهای محبوب و مردمی بوده و اگر به عقبه ی ورزش بوکان نگاهی گذری داشته باشیم باور خواهیم داشت که همواره فوتبال یکی از علاقه مندیها و در واقع از ضروریات زندگی روزمره آنها بوده است و همواره تیمی که در چمن وحدت نام بوکان را یدک کشیده با حمایت پرشور هواداران بوکانی همراه بوده است.

اما در ۳ سال اخیر فوتبال در بوکان رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت و باحضور تیم سردار در لیگ ۲ کشوری محبوبیت این تیم خوش نام فرا شهرستانی و فرا استانی شد به طوری که سردار این بار نه در بوکان و ستان بلکه در هر جای ایران و خارج ایران توجه هر کوردزبانی را به خود جلب کرد و استادیوم وحدت و خاتم الانبیاء در هر بازی که بوکان میزبان بود شاهد حضور پرشکوه و عظمت هواداران پرشمار ملت کرد از تمام شهرهای کوردنشین بود.

 

------------------------------------

نگرانی هواداران سردار از سکوت هیات مدیره و مسولین باشگاه ! بعد از پایان مسابقات و عدم صعود سردار به لیگ ۱ ایران و بسته شدن پرونده مسابقات لیگ ۲ در فصل ۹۶_۹۷ به طور عجیبی مسولین و هیات مدیره باشگاه سکوت کردند!
سردار برای سومین فصل پیاپی از صعود بازماند اما طرفداران محبوبترین تیم لیگ ۲ ایران همچنان منتظر ارائه برنامه های هیات مدیره و مسولین باشگاه برای فصل جدید هستند.

مسابقات فصل جدید لیگ ۲ کشوری دیگر ۲ مرحله ای نخواهد بود و تنها در یک مرحله تیم ها به رقابت خواهند پرداخت و احتمال اینکه مسابقات لیگ ۲ در فصل جدید زودتر از سال های قبل استارت بخورد بسیار زیاد است، لذا انتظار می رود مسولین باشگاه هر چه زودتر در فکر بستن تیمی قدرتمندتر از سال های قبل باشند تا هواداران محبوبترین تیم لیگ ۲ ایران بیشتر از این نگران آینده تیمشان نباشند.
به قلم اسماعیل تیزرو ️


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی