رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 دی 1395 - 23:59
  • کد خبر : ۱۹۸۴
  • چاپ خبر : نشان پسر از پدر/دست یافتن احسان حاجی خضری به افتخارات کشوری
آشنایی با کاراته کار موفق پیرانشهری؛

نشان پسر از پدر/دست یافتن احسان حاجی خضری به افتخارات کشوری

  احسان حاجی خضری متولد پیرانشهر از نام آوران و رزمی کاران برجسته کشور می باشد که کاراته را زیر نظر پدرش شروع کرد و توانست به موفقعیت های متعددی دست یابد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ احسان حاجی خضری از کاراته کاران پر افتخار و نامی کشور میباشد که در سال ۷۱ بین خانواده […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احسان حاجی خضری متولد پیرانشهر از نام آوران و رزمی کاران برجسته کشور می باشد که کاراته را زیر نظر پدرش شروع کرد و توانست به موفقعیت های متعددی دست یابد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ احسان حاجی خضری از کاراته کاران پر افتخار و نامی کشور میباشد که در سال ۷۱ بین خانواده ای علاقمند به ورزش در پیرانشهر دیده به زیبایهای جهان گشود بستری مناسب و آماده در پیرامون زندگی احسان باعث گردید از همان کودکی وارد عرصه ی ورزشهای رزمی شود وبا حضور جدی و مداوم در کلاسهای پدرش قدمی استوار و محکم برای ادامه راه پدرش برداشت.

علاقه به پشتکاری همچون پدرش باعث گردید تا در سن هفت سالگی یعنی زمانی که کمتر از دو سال از حضور خود در کلاسهای رزمی نمیگذشت با شرکت در مسابقات استانی موفق به کسب اولین مدال خود از این مسابقات شد.

کسب اولین مدال تاثیر به سزایی در روحیه ی احسان گذاشت و همین امر باعث گردید سرنوشتی جدید در زندگی این ورزشکار نامی کشور رقم بخورد زیرا همین کسب عنوان پر افتخار فرصتی بود که با تلاش و کوشش شبانه روزی و با الهام گرفتن از تجربیات پدرش خیزی بلند به سوی قهرمانی های کشوری بردارد وبه همین دلیل با شرکت در مسابقات کشوری متعدد موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ طلا و نقره شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی بلا فاصله بعد از بازگشت از مسابقات کشوری جهت شرکت در مسابقات انتخابی جام صلح و دوستی زاپن عازم این دوره از مسابقات شد و توانست ضمن کسب مقام دوم کشوری موفق به اخذ مجوز حضور در این مسابقات نیز شد تا با این عمل خود اسم خود و پدرش را در کشور و استان جاودانه کند.

احسان عامل اصلی موفقعیت خود در ورزشهای رزمی را بهره گرفتن از تجربیات و همچنین الگو قرار دادن روحیه ی مردانگی پدرش در ورزش دانست و افزود : پدرم که از قهرمانان شناخته شده ی کشور و استان میباشد مشوق اصلی بنده در ورود به این رشته ی ورزشی بود و همواره سعی بر این داشت قبل از فراگیری فوت وفن ورزش مردانگی و گذشت را بیاموزم زیرا به نظر وی دو عنصر مردانگی و گذشت پایه های اصلی ورزشهای رزمی به شمار میروند.

وی در آخر با توصیه بر جوانانی که قصد ورود به ورزش و کاراته را دارند افزود: برای موفقعیت در ورزش قبل از هر چیزی سعی کنید شجاعت را فرا بگیرید زیرا شجاعت و از خود گذشتگی اولین گام در ورود به ورزشهای رزمی به شمار میرود و میتوان با تکیه بر آن گامی استوار در قهرمانی برداشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی