رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 تیر 1399 - 21:35
  • کد خبر : ۷۰۶۴
  • چاپ خبر : ندا شهسواری : به تمرین با کرونا عادت کردم/ مشکل اصلی بلاتکلیفی است

ندا شهسواری : به تمرین با کرونا عادت کردم/ مشکل اصلی بلاتکلیفی است

ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران گفت: با حضور در لیگ ترکیه سطح کارمان را بالا می‌بریم و این اتفاق می‌تواند شروعی برای لژیونر شدن ما و دیگر دختران ایرانی باشد.

  ندا شهسواری ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان با تاکید بر اینکه به پیگیری تمرینات در شرایط کرونایی عادت کرده، گفت: البته کماکان با بلاتکلیفی و اینکه نمی‌دانیم در آینده چه باید بکنیم، مشکل دارم. به گزارش یاریزان؛ ندا شهسواری در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد چگونگی وضعیت تمرینی خود در این شرایط که […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ندا شهسواری ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان با تاکید بر اینکه به پیگیری تمرینات در شرایط کرونایی عادت کرده، گفت: البته کماکان با بلاتکلیفی و اینکه نمی‌دانیم در آینده چه باید بکنیم، مشکل دارم.

به گزارش یاریزان؛ ندا شهسواری در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد چگونگی وضعیت تمرینی خود در این شرایط که کرونا مانع از برگزاری اردو و تمرینات گروهی شده است، گفت: همچنان در منزل یا سالن و به صورت شخصی پیگیر تمریناتم هستم. البته به لحاظ حریف تمرینی که مسئله حاد خیلی از پینگ پنگ بازان است، مشکلی ندارم چرا که با برادر، خواهر و همسر خواهرم تمرین می‌کنم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: البته با وجود تمرین در کنار این افراد، سطح تمرینی ام به خاطر دور بودن از شرایط اردو و مسابقه تا حدی پایین آمده اما با این حال توانستم آمادگی‌ام را به صورت نسبی حفظ کنم تا حداقل از کرونا ضربه شدیدتری متحمل نشوم.

این ملی پوش تنیس روی میز ایران با یادآوری اینکه فدراسیون جهانی بعد از لغو تمام مسابقات فعلاً زمان جدیدی برای برگزاری آنها اعلام نکرده است، ادامه داد: تمرین انفرادی، دوری از اردو و نداشتن مسابقه مشخصی در آینده باعث شده انگیزه ام تا حدی کم شود. در شرایط عادی که برای یک رویداد مشخص تمرین می‌کنیم، مشخص است که چه زمان باید فشار تمرین را بالا ببریم و چه زمان باید آن را کم کنیم اما الان یک روند ثابت و بدون هدف را دنبال می‌کنیم و همین مسئله به لحاظ انگیزشی تأثیر منفی گذاشته است.

ندا شهسواری در عین حال تاکید کرد: البته بعد از گذشت چندماه از این وضعیت، کم کم در حال عادت کردن به این شرایط هستیم. اویل خیلی کمتر تمرین داشتم اما حالا که خود را بیشتر از قبل با شرایط وفق داده‌ام، زمان بیشتری برای تمرین می‌گذارم تا افت نکنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پینگ پنگ باز ملی پوش کشورمان تصریح کرد: مشکل اصلی اینجاست که بلاتکلیف هستیم، نمی‌دانیم بازی‌های المپیک بالاخره برگزار می‌شود یا نه و اگر بله، رقابت‌های انتخابی برای آنچه زمانی برگزار می‌شود. من دو دوره قبل المپیک حضور داشتم و برای سومین حضور متوالی آماده می‌شدم اما شیوع ویروس کرونا همه معادلات را به هم زد. البته می دانم که تمام دنیا درگیر این معضل هستند اما موضوع برای من به خاطر شرایط سنی‌ام خاص تر است.

وی در این زمینه افزود: بازیکن ۱۸ – ۱۷ ساله نیستم که در هر شرایطی امیدوار به حضور در المپیک باشم. اگر المپیک سال بعد هم برگزار نشود و یک سال دیگر به تعویق بیفتد، واقعاً نمی دانم وضعیتم چگونه می‌شود. امیدوارم زودتر در این زمینه تعیین تکلیف شود تا ما هم تکلیف خود را بدانیم.

ندا شهسواری با بیان اینکه سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان (ایرانمنش) به صورت مجازی تمرینات وی و دیگر اعضای تیم ملی را زیر نظر دارد، خاطرنشان کرد: اقدام خیلی خوبی که انجام شده، مهیا شدن شرایط برای ارتباط از طریق فضای مجازی با روانشناس است. این مسئله در شرایط فعلی خیلی زیاد کمک حال من بوده است.

وی که در لیگ برتر برای تیم دانشگاه آزاد بازی می‌کرد همچنین در مورد لغو این رقابت‌ها و اینکه پرونده مسابقات بدون دیدارهای پلی آف بسته شد، گفت: پلی آف بخش مردان برگزار می‌شود چراکه تیم‌ها درمورد برگزار نشدن به تفاهم نرسیدند اما در بخش بانوان همه تیم‌ها موافق لغو مسابقات بودند. قرار بود دیدارهای پلی آف در تهران برگزار شود و این مستلزم سفر بازیکنان به تهران بود. در شرایط کرونا این اقدام واقعاً خطرناک بود. شخصاً از لغو مسابقات خوشحالم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران با تاکید بر اینکه در شرایط کرونا مانند خیلی دیگر از ورزشکاران به لحاظ مالی متحمل آسیب شده است، گفت: ازمجموع قرارداد ۳۰ میلیون تومانی که با دانشگاه آزاد داشتم، ۶۰ درصد را دریافت کردم اما با وجود اعلام اتمام مسابقات و به خاطر برگزار نشدن دیدارهای پلی آف هنوز ۴۰ درصد باقی مانده را نگرفته ام. البته این بدهی پرداخت می‌شود اما با تأخیر، قرار است از دو ماه آینده هم لیگ ترکیه آغاز شود. امیدوارم این رقابت‌ها سروقت برگزار شود چون در غیراینصورت از این بخش هم متضرر خواهم شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی