رفتن به بالا
  • شنبه - 24 فروردین 1398 - 20:41
  • کد خبر : ۴۵۳۷
  • چاپ خبر : نتایج رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه

نتایج رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه

محمد مبین عظیمی نماینده کردستان دررقابت های بین المللی کشتی آزاد جام روز جهانی کودک مقام نخست این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

  با علام نتایج رقابت های نتایج رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه نمایندگان کشورمان در سه وزن دوم به عناوین رنگارنگ دست یافتند.    ———————————— به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه از صبح روز (پنج شنبه) ۲۲ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با علام نتایج رقابت های نتایج رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه نمایندگان کشورمان در سه وزن دوم به عناوین رنگارنگ دست یافتند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه از صبح روز (پنج شنبه) ۲۲ فروردین ماه، در شهر آنتالیا ترکیه آغاز شد.
در مسابقات سه وزن دوم که روز طی گذشته و امروز برگزار شد در کشتی آزاد علی عرب و امیرحسین فیروزپور در اوزان ۴۵ و ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.
در سه وزن دوم کشتی فرنگی نیز مهدی احدی زناب، کامران ارقش و سعید کریم زاده در اوزان ۴۵، ۸۰ و ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.همچنین در مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی که امروز برگزار شد در کشتی آزاد علی قلی زادگان و سالار حبیبی در اوزان ۵۱ و ۱۱۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و عرفان الهی و مصطفی طغانی در اوزان ۶۰ و ۱۱۰ کیلوگرم در گروه شانس مجدد حضور دارند.
در رقابت های مقدماتی سه وزن پایانی کشتی فرنگی نیز سعید اسماعیلی در وزن ۵۱ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و دانیال سهرابی و امیر عبدی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج رقابت سه وزن دوم کشتی فرنگی به شرح زیر است:
در وزن ۴۵ کیلوگرم مهدی احدی زناب در دور نخست به کشتی گیر کشور میزبان باخت اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت و در این گروه مقابل حریف قزاقستانی پیروز شد و راهی دیدار رده بندی شد. احدی زناب در دیدار رده بندی از سد کشتی گیری از کشور ترکیه گذشت و به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۸۰ کیلوگرم مسعود کاووسی مقابل حریف ترک به پیروزی رسید اما به نماینده گرجستان باخت و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، کاووسی به گروه بازنده ها رفت و در این دیدار مغلوب کشتی گیری از کشور رومانی شد. در همین وزن کامران ارقش در دو مبارزه به پیروزی دست یافت اما در کشتی سوم مقابل حریف گرجستانی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. ارقش در این دیدار نماینده کشور رومانی و برنده دیدار کاووسی را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم سعید کریمی زاده در دور نخست حریف قزاقستانی را شکست داد و در دور دوم به حریف ترکیه ای باخت اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، کریمی زاده به گروه شانس مجدد رفت. وی در این گروه حریفی از کشور گرجستان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی رفت. کریمی زاده در دیدار رده بندی نیز نماینده کشور قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید. در همین وزن رامین کریمی مقابل کشتی گیری از کشور استونی شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی نیز به گروه بازنده ها رفت، اما در این گروه با شکست مقابل حریف ترکیه ای از دور رقابت ها کنار رفت.

 

نتایج رقابت های سه وزن دوم کشتی آزاد به شرح زیر است:
در وزن ۴۵ کیلوگرم علی عرب پس از استراحت در دور نخست در دورهای دوم و سوم مقابل کشتی گیران کشور میزبان به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل حریف قزاقستانی پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۸۰ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در سه دور متوالی حریفانی از کشور ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. فیروز پور در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۲ از سد کشتی گیر کشور گرجستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدمبین عظیمی پس از استراحت در دور اول در دورهای دوم و سوم از سد نمایندگان کشورهای قزاقستان و ترکیه گذشت و راهی دیدار پایانی شد. عظیمی در دیدار فینال مقابل کشتی گیری از کشور میزبان با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید. در همین وزن سهیل یوسفی در مبارزه نخست از سد حریف ترکیه ای گذشت اما در دور دوم مغلوب دیگر نماینده کشور ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، یوسفی از دور رقابت ها کنار رفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

نتایج رقابت های مقدماتی سه وزن پایانی کشتی فرنگی:
در وزن ۵۱ کیلوگرم سعید اسماعیلی در سه دور مقابل کشتی گیرانی از کشورهای گرجستان، رومانی و ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی فردا در دیدار فینال مقابل کشتی گیر آذربایجانی قرار می گیرد.
در وزن ۶۰ کیلوگرم دانیال سهرابی در دورهای اول و دوم کشتی گیران جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد اما در دور سوم مغلوب نماینده کشور میزبان شد و به دیدار رده بندی رفت. امیر عبدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در دور اول از سد کشتی گیر ترک گذشت و در دور دوم مقابل حریف قزاقستانی پیروز شد اما در دور سوم برابر کشتی گیری ترکیه ای شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن ۱۱۰ کیلوگرم عرفان نجفی در دور نخست مقابل حریف ترکیه ای شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در دورهای بعدی، نجفی از دور مسابقات کنار رفت.

 

نتایج رقابت مقدماتی سه وزن پایانی کشتی آزاد:
در وزن ۵۱ کیلوگرم علی قلی زادگان در دور نخست کشتی گیر کشور آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دورهای دوم و سوم نیز از سد کشتی گیران کشور میزبان گذشت و راهی دیدار فینال شد. در همین وزن محمدعلی عموزاد در دور نخست کشتی گیر ترکیه ای را شکست داد اما در دور دوم مقابل حریف قزاقستانی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست حریفی از کشور رومانی را مغلوب کرد اما در دور دوم مقابل کشتی گیر آذربایجانی شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، الهی به گروه بازنده ها رفت.
در وزن ۱۱۰ کیلوگرم سالار حبیبی در دور اول از سد کشتی گیر کشور قزاقستان گذشت. وی در دورهای دوم و سوم نیز مقابل مصطفی طغانی دیگر نماینده کشورمان و حریف ترکیه ای خود پیروز شد و راهی دیدار فینال شد. مصطفی طغانی نیز در کشتی نخست حریف گرجستانی را مغلوب کرد و در دور وم نیز مغلوب حبیبی شد و با توجه به حضور حبیبی در دیدار فینال وی کار خود را در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز ادامه خواهد داد.

مسابقات رده بندی و فینال سه وزن پایانی فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

در مسابقات چهار وزن نخست، در کشتی فرنگی امیررضا ده بزرگی در وزن ۴۸ کیلوگرم و حجت اله رضایی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا، محمدامین جبالی فر در وزن ۶۵ و رضا ساکی در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال نقره و و سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد نیز رحمان عموزاد در وزن ۴۸ کیلوگرم و مهدی ویسی در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا و پوریا کاظمی در وزن ۴۸ کیلوگرم و امیرحسین متقی در وزن ۶۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی