رفتن به بالا
  • شنبه - 26 مرداد 1398 - 16:24
  • کد خبر : ۵۳۶۷
  • چاپ خبر : ناکامی های فوتبال پیرانشهر همچنان ادامه دارد

ناکامی های فوتبال پیرانشهر همچنان ادامه دارد

ناکامی های فوتبال پیرانشهر همچنان ادامه دارد

ناکامی های فوتبال پیرانشهر همچنان ادامه دارد

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ناکامی های فوتبال پیرانشهر همچنان ادامه دارد

 

 

------------------------------------

بدون مقدمه و اضافه گویی شروع میکنم به گفتن حرف و سوال های که امیدوارم دل کسی را به درد نیاورم:

 

۱.جایگاه ویژه: اسم جایگاه معلوم است،وقتی فردی صندلی جایگاه را اشغال کند حق مدیریت تیم،حرف،نظر و سخنی را ندارد. جایگاه مخصوص مدیرعاملان،مهمان و خبرنگاران است ولی در بازی امروز و بازی های گذشته دیدیم که تیم های حریف ازاین قسمت رهبری میشدند. آیا کسی مسئول این بخش است؟

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آیا کادرفنی تیم پیرانشهر ازاین موضوع آگاهی دارند که میتوانند اعتراض کنند به این اتفاق وحتی بازی توسط داور نگه داشته شود؟

 

۲.هوادار

تیم حریف از هوادارانی بهره میبرد که وقتی تیمشان مساوی هم گرفتە بود تشویق شدیدتری انجام میدادند تماشاگرهایی پیرانشهری این درس را می دانند؟

آیا باخت تیم شهر برای این افراد دلچسبتر است؟

 

۳.مدیریت تیم:چندین سال است بااین مدیریت تیم نتیجه نمیگیرد آیا وقت پوست اندازی نیامده است؟ آیا تا به امروز شهردار و شورای شهر تصمیمی برای انتخاب درست گرفتەاند

 

۴.بدنسازی:

تیم شهرداری پیرانشهر تنها ۱۵روز قبل از مسابقات بسته شد وقطعا دراین مدت کار با وزنه،بدنسازی و تمرینات هوازی لازم صورت نگرفت. چه کسی مسئولیت این اتفاق را برگردن میگرد ایا ابزاری برای این کار در دست نبود ؟

 

۵.تدارکات: تیم چە کسی است، گذاشتن فردی که صلاحیت این کار را نداشته باشد و از قوانین،مسئولیت و رفع نیازهای یک تیم  و بازیکنان خبردار نباشد و همەبازیکنان گلایە داشتە باشند! البته دراین بخش به نظر می رسد انتخاب به صورت موروثی است!

 

۶.کادرفنی:مربی دروازەبان! مربی بدنساز! سرمربی! کمک مربی! سرپرست! در چند بخش تیم شهرداری افراد متخصص دارد! مافیای فوتبال پیرانشهر تاثیر گذار است یا خیر؟

 

۷.سرمربی:آیا بازیکنی که در تمامی پیجها حرف خداحافظی میزند، در تمرینات شرکت نمیکند، باید بە بازی گرفتە شود!!! فقط فوتبال را در یک به یک برداشتن ببیند و پاس دادن به هم تیمیهایش گناه کبیره؟

اصلا در تمرینات چند نفر شرکت میکنند؟

ایا تعداد بازیکنان شرکت کننده در تمرینات به تعداد انگشتان دست می رسد؟ سرمربی تیم تاچه حد از اهمیت نظم برای بازیکنانش سخن گفته است؟ تست تیم شهرداری برچه معیاری بود؟ بازیکنان انتخابی حرف شنوی کامل را دارند یا دل بخواهی خودشان است؟

مافیا چقد تاثیرگذاراست……….؟

 

۸.بازیکنان:خواب کافی،زندگی اصولی ورزشی،غیرت،شرکت در تمرینات،محبوبیت،استفاده از فرصت ها و… به غیر از ۴ الی ۵ بازیکن بقیه کدام یک از این ویژگی ها را دارند؟

 

مخاطب یاریزان / متین ریماز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی