رفتن به بالا
  • شنبه - 27 خرداد 1396 - 11:23
  • کد خبر : ۲۳۳۶
  • چاپ خبر : نام شش والیبالیست ارومیه‌ ای در لیست تیم‌‌ ملی نوجوانان قرار گرفت
با انتخاب فدراسیون والیبال؛

نام شش والیبالیست ارومیه‌ ای در لیست تیم‌‌ ملی نوجوانان قرار گرفت

  با اعلام فدراسیون والیبال شش والیبالیست ارومیه‌ ای برای حضور در اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رئیس هیئت والیبال ارومیه گفت: از میان ۱۶ نفر انتخاب شده در پست‌های مختلف، اسامی میلاد مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌ خواه، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت‌ پور، مهدی جعفروند، سالار غنی ‌دل […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام فدراسیون والیبال شش والیبالیست ارومیه‌ ای برای حضور در اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رئیس هیئت والیبال ارومیه گفت: از میان ۱۶ نفر انتخاب شده در پست‌های مختلف، اسامی میلاد مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌ خواه، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت‌ پور، مهدی جعفروند، سالار غنی ‌دل از این شش والیبالیست استان آذربایجان غربی در این لیست وجود دارد.
غلامحسین کردستانچ ادامه داد: این بازیکنان باید از تاریخ ۲۷ خرداد سال جاری در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و این اردو تا اواسط تیر ماه به کار خود ادامه می دهد.
وی اظهار کرد: این اردو به منظور آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی کشور بحرین در مرداد سال ۹۶ برگزار می شود.
شایان ذکر است؛ سرمربی تیم نوجوانان ایران حمید وکیلی است و یاشار جوادی از ارومیه به عنوان کمک مربی این تیم را همراهی می کند.

 

تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب مقام چهارم آسیا جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد و دهه سوم مرداد ماه برای حضور در این مسابقات به کشور بحرین اعزام می‌شود که تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تیم‌های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک هم‌گروه است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

 

شش والیبالیست ارومیه‌ ای در لیست تیم‌‌ ملی نوجوانان / شش والیبالیست ارومیه‌ ای در لیست تیم‌‌ ملی نوجوانان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی