رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 اردیبهشت 1397 - 13:13
  • کد خبر : ۲۹۲۷
  • چاپ خبر : نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی : روزانه ۳۰ کیلومتر پارو می‌زنم و بدنبال مدال طلای جاکارتا هستم
عضو تیم ملی قایقرانی ایران؛

نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی : روزانه ۳۰ کیلومتر پارو می‌زنم و بدنبال مدال طلای جاکارتا هستم

  نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی که حضورش در مسابقات آسیایی جاکارتا قطعی شده از انجام تمرینات سخت برای کسب مدال طلای این مسابقات خبر داد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری برنا؛ نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی با بیان این که در حال حاضر اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی که حضورش در مسابقات آسیایی جاکارتا قطعی شده از انجام تمرینات سخت برای کسب مدال طلای این مسابقات خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری برنا؛ نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی با بیان این که در حال حاضر اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان کشور در شهرستان میانه در حال برگزاری است، افزود: از آّبان پارسال برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال جاکارتا تمریناتم را آغاز کرده‌ام.

وی افزود: از آنجایی که ورزشکاران همه کشورهای شرکت کننده در این مسابقات برای کسب مدال به میدان می‌آیند کار سختی در پیش دارم، اما تمام تلاش خود را خواهم کرد که بتوانم مدال طلای رقابت‌ها را کسب کنم.

 رحمانی ادامه داد: به طور متوسط روزانه شش ساعت تمرین مفید انجام می‌دهد و باتوجه به این که مسابقات روئینگ آسیایی جاکارتا در مسافت دو کیلومتر برگزار خواهد شد، روزانه ۳۰ کیلومتر پارو می‌زنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: همچنین طبق برنامه‌ریزی مسئولین یک اردوی برون مرزی در کشور چین خواهیم داشت که درصورت قطعی شدن، این موضوع می‌تواند به آمادگی بیشتر ورزشکاران حاضر در اردو کمک کند.

این بانوی ورزشکار کرمانشاهی که هفت مدال رنگارنگ بین‌المللی و آسیایی را درکارنامه ورزشی خود دارد، به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در بخش ورزش‌های آبی و خصوصا قایقرانی اشاره کرد و گفت: باوجودی که در این استان ورزشکاران مطرحی در زمینه قایقرانی وجود دارد، اما فضای چندانی برای تمرین ندارند.

وی افزود: سد سلیمانشاه یکی از فضاهای خوب استان کرمانشاه برای انجام تمرینات قایقرانی روئینگ است، به طوری که حتی می‌توانیم اردوهای تیم ملی روئینگ کشور را در آنجا برگزار کنیم، اما متاسفانه مسئولین استانی پیگیر این موضوع نیستند.

رحمانی  ادامه داد: اگر سد سلیمانشاه برای انجام تمرینات قایقرانی آماده سازی شود، علاوه برآن که به پیشرفت قایقرانی کرمانشاه کمک می‌کند، می‌توان به عنوان یک منبع درآمد نیز به آن نگاه کرد.

این بانوی روزشکار کرمانشاهی گفت: همچنین با آماده سازی این سد برای انجام ورزش‌های آبی، استعدادهای استان در این بخش شناخته می‌شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی