رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 فروردین 1399 - 13:33
  • کد خبر : ۶۵۸۷
  • چاپ خبر : ناجی پیمان ضیایی : سال ۹۸ سال تکمیل زیرساخت ها در هیات قایقرانی کرمانشاه بود

ناجی پیمان ضیایی : سال ۹۸ سال تکمیل زیرساخت ها در هیات قایقرانی کرمانشاه بود

ناجی پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال 98 سال تقویت زیر ساخت ها در هیات کرمانشاه بود، گفت: با شروع فعالتم در هیات به عنوان مسئول، متوجه شدم که برای انجام هر کاری در هیات ابتدا نیاز داریم که از نظر زیرساختی هیات را تقویت کنیم چراکه شرایط خوبی مهیا نبود و ضعف های زیادی داشتیم.

ناجی پیمان ضیایی : با شروع فعالتم در هیات به عنوان مسئول، متوجه شدم که برای انجام هر کاری در هیات ابتدا نیاز داریم که از نظر زیرساختی هیات را تقویت کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ناجی پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال ۹۸ سال تقویت زیر ساخت ها در هیات کرمانشاه بود، گفت: با شروع فعالتم در هیات به عنوان مسئول، متوجه شدم که برای انجام هر کاری در هیات ابتدا نیاز داریم که از نظر زیرساختی هیات را تقویت کنیم چراکه شرایط خوبی مهیا نبود و ضعف های زیادی داشتیم.

به گزارش یاریزان؛ ناجی پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با بیان اینکه «با همکاری ورزشکاران و اعضای هیات سال خوبی را پشت سر گذاشتیم»، اظهار کرد: در اولین اقدام دفتر هیات را راه اندازی کردیم. خوب هیات کرمانشاه دفتر خوبی نداشت و نیاز بود که ساختمان مناسبی داشته باشیم. این کار را در اولویت قرار دادیم و دفتر را تجهیز کردیم و در کنار آن سالن، بدنسازی، رختکن، اتاق ارگو، انبار و دیگر اماکن مورد نیاز مهیا شد و اکنون ورزشکاران از آن استفاده می کنند. در کنار آن اضافه کردن کادر پزشکی به هیات اقدامی بود که انجام شد و به کمک بچه های هیات آمد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: در اقدام بعدی دریاچه شهربازی کرمانشاه که محل تمرین در آب بچه ها بود تجهیز شد و حتی با آماده سازی پیست کانوپولو در این دریاچه میزبان یک دوره اردوی تیم ملی بودیم که مربی و ورزشکاران تیم ملی از برپایی این اردو بسیار رضایت داشتند. در این محل در فصل سرد بچه ها خصوصا بانوان گلایه داشتند که شرایط مناسبی رختکن مهیا نیست که یک کانکس خریداری شد که این مشکل هم در دریاچه شهربازی رفع شد.

ضیایی از افزایش ۵۰ درصدی ورزشکاران بیمه شده هیات طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: با برنامه استعدادیابی که در مدارس انجام دادیم توانستیم تعداد زیادی ورزشکار به هیات اضافه کنیم. برای آموزش افراد مستعد، نیاز به استخر بود که این شرایط را هم فراهم کردیم و یک استخر به صورت ۴ جلسه در هفته در اختیار هیات قرار گرفت.

رئیس هیات کرمانشاه در خصوص فعالیت ورزشکاران حرفه ای هیات نیز اظهار کرد: بچه های حرفه ای ما نیاز به پیست با مسافت بلند داشتند و امکان تمرین و فعالیت در دریاچه شهربازی به صورت حرفه ای برای آن ها فراهم نبود. با این هدف با پیگیری و دوندگی فراوان مجوز فعالیت در سدهای استان را دریافت کردیم که در این اقدام مذاکرات و پیگیری های زیادی از فرماندار، استاندار، اداره کل ورزش و جوانان و آب منطقه نیاز بود که خدا را شکر توانستیم نهایتا رضایت دوستان را جلب کنیم و مجوز استفاده از سد های شیان، گیلان غرب و سلیمان شاه را دریافت کردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: اما استفاده از سد شرایطی دارد و چون دور از شهر قرار دارد باید امکانات و تجهیزات خاص خودش را داشته باشد. خوب با پیگیری هایی که انجام شد ساختمان های آب منطقه ای که بسیار مناسب است قرار شد که در اختیار هیات قرار بگیرد و در برنامه بعدی باید آن ها تجهیز و آماده کنیم.

ضیایی افزود: در صورت آماده سازی این سدها و مجهز کردن ساختمان ها ما می توانیم میزبان اردوهای ملی و مسابقات کشوری نیز باشیم.

او با اشاره به آغاز فعالیت هیات های شهرستان های استان کرمانشاه توضیح داد: در سال ۹۸ هیات های پاوه و اسلام آباد فعالیت خود را آغاز کردند. برای آنها مسئول تعیین شد و وسایل و تجهیزات در اختیارشان قرار گرفت که کار را شروع کردند.

ضیایی ادامه داد: در سال ۹۹ نیز برنامه داریم هیات های گیلان غرب، سنقر و روانسر را فعال کنیم که مقدمات آن انجام شده و به زودی کار آن ها هم آغاز خواهد شد.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه تهیه پارو و تجهیزات قایقرانی برای ورزشکاران حرفه ای را از مهمترین مشکلات هیات دانست و گفت: شاید مهمترین گلایه ورزشکاران و خانواده هایشان هزینه بالای تهیه تجهیزات قایقرانی بود. اقدام مهمی در این زمینه انجام شد و با همکاری یکی از بانک ها شرایطی برای ورزشکاران مهیا شد که از طریق هیات وام هایی دریافت کنند و علاوه بر تهیه تجهیزات برای مشکلات دیگر خود هم حمایت مالی شوند. به نظرم کار جدیدی بود و در فعالیت های هیات ما خصوصا در سطح ورزشکاران حرفه ای بسیار تاثیرگذار بود.

ضیایی در خصوص فعالیت هیات در حمایت از سیل زدگان در اوایل سال گذشته گفت: با دستوری که ریاست فدراسیون داشتند تیم امداد و نجات هیات دست به کار شدند و به علاوه بسته های حمایتی و تجهیزات مورد نیاز برای سیل زدگان جمع آوری شد و به لرستان ارسال شد.

وی ادامه داد: امسال هم با شیوع ویروس کرونا پس از هم اندیشی و اینکه چه کاری می توانیم انجام دهیم که تجهیزات ایمنی از جمله ماسک برای بچه ها و ورزشکاران هیات تهیه کردیم که تعدادی هم در اختیار بچه ها قرار گرفت.

ناجی پیمان ضیایی همچنین اظهار کرد: خوب برنامه های زیادی برای سال جدید داریم که در ابتدای سال با شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها کمی عقب می افتد، البته شرایط خاصی است و باید همه با هم با آن مبارزه کنیم و امیدوار هستم هر چه زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم و کارها را با قدرت پی بگیریم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی