رفتن به بالا
  • شنبه - 7 تیر 1399 - 12:49
  • کد خبر : ۷۰۴۰
  • چاپ خبر : میری : برای تامین هزینه‌ها مجبورم ماشینم را بفروشم / مسئولان شهرم فقط وعده می‌دهند

میری : برای تامین هزینه‌ها مجبورم ماشینم را بفروشم / مسئولان شهرم فقط وعده می‌دهند

علی میری و مسعود چترایی در مسابقات قهرمانی 2019 بزرگسالان آسیا در چین نخستین مدال های کاروان وزنه برداری ایران را به ارمغان آوردند.

  علی میری ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: برای اینکه از شرایط آمادگی دور نشوم تصمیم دارم اتومبیل شخصی‌ام را به فروش برسانم تا از این طریق هزینه‌های تمرینی‌ام را تأمین کنم. به گزارش یاریزان؛ علی میری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: خوشبختانه پس از آغاز تمریناتم اکنون شرایطم خیلی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی میری ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: برای اینکه از شرایط آمادگی دور نشوم تصمیم دارم اتومبیل شخصی‌ام را به فروش برسانم تا از این طریق هزینه‌های تمرینی‌ام را تأمین کنم.

به گزارش یاریزان؛ علی میری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: خوشبختانه پس از آغاز تمریناتم اکنون شرایطم خیلی خوب است به طوری که در تمرینات به رکورد ۲۱۷ کیلوگرم که یک کیلو بیشتر از رکورد جهان است حمله کرده‌ام؛ سعی دارم تا سه هفته آینده در تمریناتم به وزنه‌ چهار تا پنج کیلوگرم بیشتر از رکورد جهانی حمله کنم که امیدوارم با کمک خدا بتوانم این کار سخت را انجام دهم.

 

------------------------------------

وی افزود: در شرایطی که روز به روز قیمت‌ها بالاتر می‌رود، اما بازهم هیچ اتفاقی در مورد حمایت‌ها از من رخ نداده است و تنها مسئولان شهرم وعده وعید می‌دهند، اما از من حمایتی نمی‌کنند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های تمرین قیمت مکمل، کفش و … بالاتر رفته، اما به دلیل نبود حمایت‌ها و اینکه از شرایط آمادگی دور نشوم می‌خواهم، اتومبیل شخصی‌ام را به فروش برسانم تا از این طریق بتوانم هزینه‌های تمرینی خودم را تأمین کنم. فکر نکنم این اتفاق برای من که دارای مدال جهانی هستم چندان خوب باشد، اما چاره‌ای نیست.

میری در مورد اینکه برای فصل آینده در لیگ برتر در چه تیمی وزنه خواهد زد، توضیح داد: بابت فصل گذشته هنوز از تیم دانشگاه آزاد طلبکار هستیم، اما با این حال علی جباری به عنوان مربی خیلی برای ما زحمت کشید و دوست دارم برای فصل جاری هم در هر تیمی که جباری حضور دارد، در همان تیم وزنه بزنم و مسائل مالی چندان برایم در اولویت نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سالن شهرم به همراه دو ورزشکار دیگر که نوپا هستند تمریناتم را پیگیری می‌کنم. تمام هدف و تلاش من این است که بتوانم در مسابقاتی که حضور پیدا می‌کنم در کنار ثبت بهترین رکورد، بهترین مدال را هم نصیب کشورم کنم. امیدوارم مسئولان فدراسیون هم برای رسیدن به این هدف حمایت کنند.

 

آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی