رفتن به بالا
  • سه شنبه - 8 مهر 1399 - 20:13
  • کد خبر : ۷۶۴۳
  • چاپ خبر : مهران شاهین‌طبع در المپیک نیز سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال خواهد بود
جمع بندی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال؛

مهران شاهین‌طبع در المپیک نیز سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال خواهد بود

مهران شاهین طبع سرمربی کرمانشاهی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال گفت: وقتم را روی فکر کردن به حقوق و دستمزد نمی‌گذارم و به جای این ترجیح می دهم کار کنم.

کمیته فنی فدراسیون بسکتبال بر روی انتخاب مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی کرمانشاهی تیم ‌ملی بسکتبال ایران در بازی‌های المپیک به جمع بندی رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته فنی فدراسیون بسکتبال بر روی انتخاب مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی کرمانشاهی تیم ‌ملی بسکتبال ایران در بازی‌های المپیک به جمع بندی رسید.

به گزارش یاریزان؛ جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ‌ملی ایران در المپیک پیش رو برگزار شد که طبق نظر اعضای این کمیته، قرار بر این شد مهران شاهین‌طبع در سمت خود به عنوان سرمربی ابقا شده و هدایت بلندقامتان ایران در المپیک توکیو را بر عهده داشته باشد.

 

------------------------------------

قرار است حکم‌ سرمربیگری شاهین‌طبع ‌طی روزهای آینده توسط فدراسیون بسکتبال صادر شود. یکی از اعضای کمیته فنی در گفت و گو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

مهران شاهین‌طبع مربی خوشنام کرمانشاهی در جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین نیز هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را بر عهده داشت، اما طی ماه‌های گذشته صحبت‌هایی در مورد کنار گذاشتن او از این سمت مطرح شده بود.

شاهین‌طبع در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های ایران نیز سرمربیگری شهرداری گرگان را در اختیار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی