رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 اسفند 1398 - 14:19
  • کد خبر : ۶۳۶۵
  • چاپ خبر : مهدی خدابخشی : سهم من از کرونا در خانه‌ماندن و آگاه‌سازی دیگران است

مهدی خدابخشی : سهم من از کرونا در خانه‌ماندن و آگاه‌سازی دیگران است

بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم لیگ سری آ ترکیه با غلبه بر تمام رقبا فینالیست شد و مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و علی مسکینی در وزن 60 – کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

مهدی خدابخشی دارنده مدال برنز لیگ جهانی کاراته: سهم من از کرونا در خانه‌ماندن و آگاه‌سازی دیگران برای انجام این کار و پرهیز از حضور در معابر عمومی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهدی خدابخشی دارنده مدال برنز مسابقات لیگ جهانی کاراته گفت: سهم من از کرونا در خانه‌ماندن و آگاه‌سازی دیگران برای انجام این کار و پرهیز از حضور در معابر عمومی است.

به گزارش یاریزان؛ مهدی خدابخشی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این روزها که تب شیوع کرونا بالا گرفته همه باید با یک بسیج عمومی شرایطی فراهم کنیم تا این بیماری هرچه سریعتر ریشه کن و شرایط به حالت عادی باز گردد.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی همه افراد جامعه وظیفه ای برعهده دارند که اگر آن را به درستی انجام دهند شاهد کنترل بیماری کرونا خواهیم بود، در مقابل اگر از وظایف خود سر باز بزنیم به شیوع آن کمک کرده ایم.

خدابخشی ادامه داد: بدون شک در شرایط فعلی سهمی که من و دیگر افراد جامعه می توانیم در کنترل و مهار کرونا داشته باشیم ماندن در خانه و خودداری از حضور در اماکن شلوغ و حتی خلوت است.

قهرمان کرمانشاهی کاراته تصریح کرد: علاوه بر آن می توان با آگاه سازی دیگر افراد در خصوص کنترل راه های بیماری سهم خود را در کنترل کرونا به طور کامل ایفا کرده باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی گفت: قطع کردن دید و بازدیدهای عید، استفاده از وسایل ضدعفونی، ماسک و دستکش و رعایت نکات بهداشتی می تواند به قطع زنجیره کررونا کمک زیادی کند.

در استان کرمانشاه تاکنون ۱۴۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا و ۱۲ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی