رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 اردیبهشت 1399 - 15:51
  • کد خبر : ۶۸۱۹
  • چاپ خبر : ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری ایران: برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارم

ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری ایران: برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارم

رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر در تهران برگزار شد، کیا قدمی وزنه بر دار کرمانشاهی در آخرین حرکت خود در بالا بردن وزنه ناموفق بود اما مدال طلا را کسب کرد.

ملی پوش کرمانشاهی دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: گاهی اوقات اتفاقات برخلاف انتظار پیش می‌رود، لذا به این خاطر کمتر رویاپردازی می‌کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی پوش کرمانشاهی دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: گاهی اوقات اتفاقات برخلاف انتظار پیش می‌رود، لذا به این خاطر کمتر رویاپردازی می‌کنم.

به گزارش یاریزان؛ کیا قدمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا با اشاره به سابقه حضور خود در رده‌های سنی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: از ۱۳ سالگی وزنه‌برداری را شروع و یک سال بعد از آن به اردوی تیم ملی دعوت شدم. در ۱۵ سالگی به همراه تیم جوانان به اردن رفتم و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردم. همچنین مدال نقره رده سنی جوانان را در کارنامه دارم. اکنون نیز عضو تیم ملی وزنه‌برداری ایران هستم. پیش از این نیز مدال طلای قهرمانی باشگاه‌های آسیا را کسب کرده بودم.

 

------------------------------------

او که جز مثلث کرمانشاهی‌های تیم ملی به شمار می‌رود در این زمینه گفت: من، «کیانوش رستمی» و «حافظ قشقایی» از استان کرمانشاه به تیم ملی معرفی شدیم. در این استان استعدادهای زیادی برای وزنه‌برداری وجود دارد. بخش از موفقیت ما به ژنتیک و منطقه کوهستانی و بخشی نیز به مربیان خوبی بر خواهد گشت که در این استان فعالیت دارند. همچنین در این استان در گذشته قهرمان نامداری مانند «کوروش باقری» حضور داشته که الان یکی از بهترین مربیان کشور در رشته وزنه‌برداری به شمار می‌رود.

ملی پوش کرمانشاهی که تجربه حضور در چندین دوره پیکارهای قهرمانی جهان را دارد ادامه داد: رویاپردازی خوب است اما هیچ‌گاه به آن دل نمی‌بندم، چرا که برخی اتفاقات خارج از تصمیم و رویا به شمار می‌روند و ناخواسته برای فرد پیش می‌آید. در زندگی ورزشی به این جمله باور دارم که «هر چه آید خوش آید». یک روز موفقیت پیش روی من قرار می‌گیرد و یک روز ناکامی و موفقیت در ذات ورزش نهفته است.

قدمی بابیان اینکه برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب‌شده است افزود: من و علی هاشمی برای دسته ۱۰۹ کیلوگرم انتخاب شدیم و قرار است به مسابقاتی برویم که زمان و نه مکان آن مشخص نیست. البته هاشمی به دنبال کسب سهمیه است و من چون گزینشی‌ شرکت نکردم به دنبال عنوان آسیایی هستم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او بابیان اینکه نزدیک به هشت سال است به‌صورت متناوب در اردوی تیم ملی حضور دارم گفت: باوجود ۲۹ سال سن برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارم و تا زمانی که بدنم اجازه دهد در این رشته خواهم ماند.

 

خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی