رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 اسفند 1397 - 12:04
  • کد خبر : ۴۱۵۳
  • چاپ خبر : مظفر بیگلر : با قدرت در سوپر لیگ والیبال ایران شرکت خواهیم کرد

مظفر بیگلر : با قدرت در سوپر لیگ والیبال ایران شرکت خواهیم کرد

مظفر بیگلر مدیر عامل باشگاه راه یاب ملل مریوان گفت: وقتی شادمانی همشهری هایم را بعد از صعود به لیگ برتر دیدم. اشک شوق از چشمانم جاری شد. سالها بود که جوانان شهرم را اینگونه خوشحال ندیده بودم.

  مظفر بیگلر مدیر عامل باشگاه راه یاب ملل مریوان گفت: وقتی شادمانی همشهری هایم را بعد از صعود به لیگ برتر دیدم. اشک شوق از چشمانم جاری شد. سالها بود که جوانان شهرم را اینگونه خوشحال ندیده بودم.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از البرز ورزشی؛ مظفر بیگلر مدیرعامل باشگاه راه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مظفر بیگلر مدیر عامل باشگاه راه یاب ملل مریوان گفت: وقتی شادمانی همشهری هایم را بعد از صعود به لیگ برتر دیدم. اشک شوق از چشمانم جاری شد. سالها بود که جوانان شهرم را اینگونه خوشحال ندیده بودم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از البرز ورزشی؛ مظفر بیگلر مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل مریوان که از بابت صعود تیمش به سوپرلیگ والیبال خوشحال است گفت: ما اولین تیم والیبال استان کردستان هستیم که جواز حضور در سوپرلیگ ایران را به دست آورده ایم. برای اینکه در مسابقه سوم با شهداب یزد پیروز شویم به لیدرها و تماشاگران و بازیکنان گفتیم که تمام انرژی خود را برای تشویق راه یاب بگذارند و کاری به تیم میهمان نداشته باشند، انصافا، میرحسینی سرمربی تیم والیبال یزد نیز انسانی با هوش و رو راست و متین بود که جای تحسین دارد.

 

مدیرعامل راه یاب ملل درباره آینده این تیم گفت: حتما در سوپر لیگ والیبال شرکت خواهیم کرد، منصور مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس و جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قول همکاری به ما داده اند. شاکله تیم را حفظ می کنیم ولی با چند بازیکن جدید در حد سوپرلیگ وارد مذاکره خواهیم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

وی درباره ی تیم فوتبال بانوان راه یاب که در لیگ برتر زنان حضور دارد نیز گفت: قطعا از بانوان فوتبالیستمان نیز حمایت می کنیم.

 

شایان ذکر است؛ تیم راه یاب ملل با سرمربیگری آرش صادقیانی بازیکن سابق تیم ملی از شهرستان شهریار سوپرلیگی شد، پیشتر تیم سپاهان اصفهان نیز جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی