رفتن به بالا
  • شنبه - 21 دی 1398 - 22:08
  • کد خبر : ۵۹۳۰
  • چاپ خبر : مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی رده های پایه کشور در کردستان برگزار می شود

مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی رده های پایه کشور در کردستان برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

حامدجولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری رقابت های ووشو انتخابی تیم ملی رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش ساندا و تالو در سنندج خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حامدجولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری رقابت های ووشو انتخابی تیم ملی رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش ساندا و تالو در سنندج خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات ووشو انتخابی تیم های ملی رده های پایه کشور در بخش های ساندا و تالو از دوم بهمن ماه در سنندج خبر داد.
حامدجولائی افزود، ۵۶۰ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم به نمایندگی از استان های سراسر کشور در این مسابقات شرکت دارند و به مدت پنج روز رقابت های خود را در ۹ وزن رده های نوجوانان و جوانان بخش ساندا و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تمامی فرم های بخش تالو برگزار خواهند کرد.
وی همچنین تاریخ برگزاری رقابت های بخش ساندا را سوم و چهارم و مسابقات فرم های بخش تالو را پنجم تا هفتم دی ماه اعلام کرد و گفت، این رقابت ها در دو نوبت صبح و عصر در سالن آزادی شهر سنندج برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به حضور ووشوکاران کردستانی در این مسابقات خاطر نشان کرد، تیم ووشو کردستان با ۱۸ ورزشکار در بخش ساندا و ۱۲ ورزشکار در بخش تالو در قالب دو تیم کردستان(الف) و کردستان(ب) در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرده است که با برگزاری چند مرحله اردوی استانی برای این ورزشکاران امیدواریم نتایج قابل قبولی برای استان بدست آورند.
او همچنین تصریح کرد، نفرات برتر این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و پس از برگزاری رقابت های درون اردویی و ثابت شدن در ترکیب تیم های ملی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند.
جولائی در پایان اظهار کرد؛ رقابت های ووشو انتخابی رده های پایه کشور روز پنجشنبه سوم بهمن در سالن آزادی سنندج آغاز می شود و روز دوشنبه هفتم بهمن ماه با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.
گفتنی است، سرپرستی ووشوکاران کردستانی در این رقابت ها برعهده مرتضی کرمی است و سیروان کرمی، خبات شیری و فاتح حیدریان نیز در سمت مربی این تیم را هدایت می کنند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی