رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 17 مهر 1399 - 17:23
  • کد خبر : ۷۶۷۲
  • چاپ خبر : مسئولان استان کرمانشاه حمایت کردند، بخاطر کرونا انصراف دادیم
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب:

مسئولان استان کرمانشاه حمایت کردند، بخاطر کرونا انصراف دادیم

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با وجود حذف یک تیم از گردونه مسابقات بدون تغییر رتبه بندی تیم ها و صدرنشینی هندبال اسلام آباد برگزار شد

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به انصراف این تیم از حضور در لیگ برتر فصل جاری علیرغم حمایت مسئولان استان گفت: این تصمیم به خاطر ابتلای ۶ بازیکن تیم به کرونا و حفظ سلامتی دیگر بازیکنان گرفته شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به انصراف این تیم از حضور در لیگ برتر فصل جاری علیرغم حمایت مسئولان استان گفت: این تصمیم به خاطر ابتلای ۶ بازیکن تیم به کرونا و حفظ سلامتی دیگر بازیکنان گرفته شد.

به گزارش یاریزان؛ سجاد اعظم در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: در حالی که تمرینات آماده سازی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور آغاز شده بود پس از مثبت شدن تست کرونا ۶ بازیکن فعالیت باشگاه را متوقف کردیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: باتوجه به شیوع دوباره بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامتی سایر بازیکنان و اعضای تیم، تصمیم گرفتیم از حضور در لیگ برتر فصل جاری انصراف داده و موضوع را نیز به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کردیم.

اعظم یادآوری کرد: ادامه تمرینات و فعالیت باشگاه زاگرس می توانست شرایط را از این بدتر کند و من هم نمی توانستم به خود بقبولانم که سلامتی اعضای تیم را به خطر بیندازم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته که شرایط بدتر از الان نبود لیگ به خاطر حفظ سلامتی ورزشکاران تعطیل شد و فکر نمی کنم با شرایط فعلی صلاح باشد مسابقات لیگ برتر برگزار شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان و با قدردانی از حمایت های همه مسوولان استان از جمله آقای بازوند استاندارکرمانشاه، گفت: با یاری خداوند متعال و بهتر شدن وضعیت سال آینده با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا می کنیم.

مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور قرار است از روز ۱۹ مهر با حضور ۱۳ تیم برگزار شود که با انصراف تیم زاگرس به ۱۲ تیم کاهش یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی