رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 17 مرداد 1398 - 21:36
  • کد خبر : ۵۳۲۹
  • چاپ خبر : مربی شاهین کرمانشاه : شرایط سختی داریم و بضاعت ما همین است

مربی شاهین کرمانشاه : شرایط سختی داریم و بضاعت ما همین است

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم شاهین کرمانشاه گفت: گیتی‌پسند بازیکنان ملی‌پوش و کادر قدرتمندی دارد و تیم باسابقه‌ای است؛ تاکتیک ما بر اساس دفاع و ضد حمله بود، شرایط سختی داریم و بضاعت تیم ما همین است اما بازی خوبی را شاهد بودیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی دروازه‌بان‌های تیم شاهین کرمانشاه گفت: گیتی‌پسند بازیکنان ملی‌پوش و کادر قدرتمندی دارد و تیم باسابقه‌ای است؛ تاکتیک ما بر اساس دفاع و ضد حمله بود، شرایط سختی داریم و بضاعت تیم ما همین است اما بازی خوبی را شاهد بودیم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ اسماعیل گل‌دوست پس از بازی برابر گیتی‌‌پسند اظهار داشت: گیتی‌پسند بازیکنان ملی‌پوش و کادر قدرتمندی دارد و تیم باسابقه‌ای است؛ تاکتیک ما بر اساس دفاع و ضد حمله بود، شرایط سختی داریم و بضاعت تیم ما همین است اما بازی خوبی را شاهد بودیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم شاهین کرمانشاه افزود: درست است باختیم اما بازی خوبی انجام دادیم، از قبل شروع لیگ برتر تاکنون چند مربی آمده‌اند و رفته‌اند که افضل و خبیری از جمله آن‌ها بوده‌اند اما شرایط طوری نبود که بمانند؛ از مسؤولان کرمانشاه خواسته‌ام از این تیم که به لیگ برتر آمده است، حمایت کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: اهورا بهبهان سال اول حضور در لیگ نیز شرایطی مانند ما داشت اما الان خوب شده است، تیم ما تاکنون یک هزار تومان هم دریافت نکرده است و نمی‌شود که رایگان کار کرد با این شرایط نمی‌توان کار کرد؛ لیگ برتر با لیگ یک و ۲ متفاوت است وراولین تیم لیگ برتر فوتسال از غرب کشور هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گل‌دوست با بیان این‌که از همه می‌خواهم به این تیم کمک کنند، گفت: اگر از الان تصمیم درست گرفت، می‌توان نتایج را جبران کرد، نتایج تاکنون نیز با تلاش و غیرت بازیکنان به دست آمده است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم شاهین کرمانشاه در پایان و در خصوص داوری بیان کرد: اشتباهات داوری وجود دارد، احساس می‌کنم خطا روی بازیکن ما را در مصاف تک به تک نگرفت، البته فاصله ما با صحنه زیاد بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی