رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 اردیبهشت 1399 - 15:09
  • کد خبر : ۶۸۸۲
  • چاپ خبر : مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام : استعدادیابی موتور محرک و تولید ورزش است

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام : استعدادیابی موتور محرک و تولید ورزش است

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

اولین جلسه هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی استان ایلام با حضور مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان این اداره کل برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین جلسه هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی استان ایلام با حضور مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ با حضور علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ، کریمی معاون امور ورزش ، نیک سرشت معاون امور ورزش بانوان ، کارشناسان ورزش اداره کل و روسای هیات ورزشی استان در محل خانه جوانان با موضوع المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برگزار شد.

 

------------------------------------

علی شائی در این جلسه بیان داشت: استعدادیابی موتور محرک و تولید ورزش است و باید استعدادهای ورزشی حمایت و پرورش یابند و سال ۹۹برای ورزش استان ایلام سال استعدادیابی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تأکید بر لزوم استفاده مناسب از فضای پایگاه قهرمانی برای پرورش استعدادها عنوان کرد: هیئت های ورزشی تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا در سال ۹۹ از سال گذشته نیز عناوین و موفقیت های بزرگتری را بدست آورند.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با آموزش و پرورش افزود: اداره کل ورزش و جوانان ایلام در حال تهیه پیش نویس نحوه همکاری با آموزش و پرورش استان است و بر اساس نوع همکاری دوجانبه در توسعه ورزش در سنین پایه در صورت انعقاد تفاهم نامه ای همکاری بین دو دستگاه میتوان شاهد رشد و شکوفایی در ورزش باشیم .معاون امور ورزش در جلسه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت : یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی کشور المپیاد ورزشی است که جا دارد با برنامه ریزی مناسب جایگاه واقعی ورزش استان در سطح کشور ارتقا پیدا کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حمیرا نیک سرشت معاون امور ورزش بانوان بیان داشت : با توجه به بررسی دو المپیاد برگزار شده کشور نقش بانوان در المپیاد ورزشی دارای اهمیت زیادی بوده و با برنامه ریزی مشخص در سطح پایه و شهرستانها میتوانیم در سطح کشور صعود چشم گیری داشته باشیم.

وی اضافه کرد ؛ شیوه های مختلف کشف استعداد یابی در دستور کار معاونت بانوان بوده و در جلسات تخصصی برای هر رشته مطرح خواهد شد و کسب جایگاه میانی کشور دور از انتظار نیست.

 

ایلام | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی