رفتن به بالا
  • جمعه - 20 دی 1398 - 15:19
  • کد خبر : ۵۹۲۴
  • چاپ خبر : مدیرعامل شاهین کرمانشاه: فحاشی هواداران مس علت ترک زمین از سوی بازیکنان ما بود

مدیرعامل شاهین کرمانشاه: فحاشی هواداران مس علت ترک زمین از سوی بازیکنان ما بود

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه: فحاشی‌های مکرر هواداران مس سونگون و تاثیر بسیار بدی که در روحیه بازیکنان ما داشت باعث شد تا زمین مسابقه را ترک کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه: فحاشی‌های مکرر هواداران مس سونگون و تاثیر بسیار بدی که در روحیه بازیکنان ما داشت باعث شد تا زمین مسابقه را ترک کنیم.

به گزارش یاریزان؛ سید احسان احسانی مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های شاهین و مس سونگون اظهار داشت: در حالی که همه چیز داشت جریان طبیعی خود را طی می کرد از اواسط نیمه اول تعدادی از هواداران تیم مس سونگون که پشت نیمکت ما نشسته بودند شروع به فحاشی کردند.

 

------------------------------------

وی افزود: آنها به بازیکنان، اعضای کادر فنی، نیمکت نشینان و حتی کل مردم کرمانشاه توهین های بسیار بدی کردند، این توهین ها به گونه ای بود که ما از نماینده فدراسیون خواستیم که نسبت به جابه جایی این عده از هواداران حریف که پشت نیمکت ما بودند اقدام کنند.

احسانی تصریح کرد: متاسفانه نماینده فدراسیون باوجود اینکه سالن حدود پنج هزار صندلی خالی دیگر هم داشت نسبت به درخواست ما بی توجهی کرد تا اینکه در ۱۱ دقیقه مانده به پایان مسابقه بازیکنان تیم که هیچ روحیه ای برای آنها نمانده بود اعلام کردند که با این شرایط دیگر قادر به ادامه مسابقه نیستند و ما هم تیم را بیرون کشیدیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه افزود: تا پایان نیمه اول نتیجه ۲ بر یک به سود حریف بود اما با تداوم فحاشی برخی هواداران مس سونگون و افت شدید روحیه بازیکنان ما زمانی که تیم را بیرون کشیدیم ۶ بر یک عقب بودیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی گفت: ما مستندات لازم را به نماینده فرداسیون و ناظر مسابقه تحویل داده و منتظر تشکیل جلسه کمیته انضباطی هستیم تا رای لازم را در این خصوص صادر کند.

احسانی تصریح کرد: علاوه بر آن در دیدار مقابل مس سونگون شاهد قضاوت ضعیفی از سوی داوران مسابقه که طی ۲ سال اخیر برای اولین بار بود که مسابقه ما را قضاوت می کردند، بودیم به گونه ای که حاضران در سالن نیز شاهد قضاوت نامناسب این داور بودند.

نسبت به تبانی در دیدار آذرخش بندرعباس و حفاری اهواز معترضیم

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در پاسخ به این موضوع که اگر رای کمیته انضباطی به سود مس سونگون اعلام شود سقوط نماینده کرمانشاه به لیگ یک قطعی می شود، گفت: ما مستنداتی از مسابقه تیم های آذرخش بندرعباس و حفاری اهواز که در هفته بیست و سوم به میزبانی اهواز برگزار شد به دست آورده ایم که گل دومی که تیم آذرخش وارد دروازه حفاری کرده و باعث پیروزی این تیم شده روی تبانی بوده است.

وی گفت: در این خصوص هم مستندات خود را به کمیته اخلاق فدراسیون ارایه کرده و قرار است بررسی های لازم در این خصوص انجام شود، هرچند در این خصوص می طلبد که مسئولان استان نیز موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند تا حق شاهین از بین نرود.

احسانی گفت: امیدوارم با بررسی دقیق این موضوع و صدور رای مناسب در کنار پیروزی شاهین در دیدار آخر خود برابر هایپر شاهین شهر بتوانیم امسال را در لیگ برتر ماندگار شویم.

تیم شاهین در لیگ برتر تنها بود

مدیرعامل شاهین کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه نماینده استان در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تنها بود، گفت: متاسفانه حمایت های لازم چه از لحاظ مالی و چه معنوی از تیم به عمل نیامد.

وی با بیان اینکه هزینه تیمداری در رقابت های لیگ برتر فوتسال به حداقل یک میلیارد تومان می رسد، گفت: ما تقریبا با نیمی از این هزینه در مسابقات امسال ظاهر شدیم و بسیاری از قول ها و وعده های داده شده عملیاتی نشد.

احسانی گفت: در این فصل از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان ۱۲۰ میلیون تومان به شاهین کمک شد که ۶۰ میلیون تومان آن بابت ورودی مسابقات به حساب فدراسیون واریز شد و عملا ۶۰ میلیون از این کمک نصیب باشگاه شد.

وی گفت: کمک های هیات فوتبال استان نیز در حد کارهای اداری و معنوی بود که البته همه این ها جای قدردانی دارد ولی برای مسابقاتی در سطح لیگ برتر کافی نیستند.

این مقام مسوول افزود: ما ۱۳ مسابقه خارج از خانه برگزار کردیم که به عنوان نمونه تنها هزینه سفر ما به بندرعباس ۳۰ میلیون تومان شد، حال چگونه می توان با این کمک های صورت گرفته از تیم شاهین انتظار معجزه داشت.

احسانی تصریح کرد: آیا کسی هست که بتواند یک تیم را با کمک ۶۰ میلیون تومانی در لیگ برتر نگه دارد، اگر کسی هست خوشحال می شویم سکان مدیریت تیم شاهین را در اختیار گرفته و این کار بزرگ را انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه تاکید کرد: بازیکنان ما هنر کردند که تا این جای مسابقات توانستند مردانه کار را ادامه داده و تا هفته های آخر امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشند، آنها نیاز به حمایت داشتند که متاسفانه از آن محروم بودند.

وی گفت: در طول مسابقات هیچ کدام از مسوولان سراغی از تیم شاهین و بازیکنان آن نگرفتند، حتی برای دلخوشی بازیکنان جوان این تیم یکبار یکی از آقایان نیامد تا احوالی از این تیم بگیرد، بازیکنان ما علاوه بر کمک های مالی از کمک های معنوی نیز محروم ماندند.

احسانی گفت: چگونه ۳۰۰ میلیون تومان به یک تیم ورزشی کرمانشاه که در لیگ برتر رشته ای دیگر حضور دارد کمک می شود اما نمی توانند این کمک را به تنها نماینده فوتسال استان در لیگ برتر انجام دهند.

جوانان ورزشکار کرمانشاهی از کمک مسوولان بی نصیب مانده اند

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه خاطرنشان کرد: باوجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت جوانان و کمک به آنها متاسفانه جوانان ورزشکار کرمانشاهی از حمایت مسوولان خود بی نصیب مانده اند.

وی گفت: نه تنها جوانان عضو باشگاه شاهین کرمانشاه بلکه در بسیاری از تیم ها و رشته های دیگر نیز ورزشکاران با بی توجهی زیادی روبرو هستند که این باعث شده یا قید ورزش کردن را بزنند و یا به استان های دیگر کوچ کنند.

احسانی تصریح کرد: ما در استانمان شرکت ها و کارخانجات متعددی با درآمدهای میلیاردی داریم، چرا مسوولان آنها را موظف نمی کنند تا از ورزش این استان حمایت و جوانان را امیدوارتر از قبل کنند.

ادامه فعالیت باشگاه شاهین منوط به ماندن بازیکنان است

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه ادامه فعالیت این تیم در صورت سقوط به رقابت های دسته اول را منوط به ماندن بازیکنان این تیم عنوان کرد و گفت: ابتدا باید ببینیم آنها تمایلی به ادامه همکاری با تیم را دارند یا تصمیم دیگری اتخاذ می کنند.

وی گفت: البته همچنان منتظر و امیدوار به رای منصفانه کمیته انضباطی و اخلاقی فدراسیون در خصوص اتفاقات رخ داده هستیم که بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم.

احسانی در پایان و با اشاره به مسابقه آخر این فصل تیم شاهین مقابل هایپرشهر شاهین شهر گفت: این مسابقه روز یکشنبه آینده (۲۲ دی) در کرمانشاه برگزار می شود و از عموم هواداران که تنها حامیان واقعی باشگاه بودند دعوت می کنم تا در این مسابقه نیز همانند دیدارهای گذشته به کمک شاهین بیایند تا بتوانیم با پیروزی مسابقات را به پایان برسانیم.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در پایان هفته بیست و پنجم و بدون احتساب دیدار ناتمام برابر مس سونگون با ۱۹ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در صورتی که نتیجه به سود حریف اعلام شود سقوط این تیم به لیگ دسته اول قطعی می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی