رفتن به بالا
  • شنبه - 10 اسفند 1398 - 11:16
  • کد خبر : ۶۱۷۵
  • چاپ خبر : مدیرعامل باشگاه زاگرس : خانواده‎های بازیکنانمان نمی‌خواهند فرزندانشان بازی کنند

مدیرعامل باشگاه زاگرس : خانواده‎های بازیکنانمان نمی‌خواهند فرزندانشان بازی کنند

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با وجود حذف یک تیم از گردونه مسابقات بدون تغییر رتبه بندی تیم ها و صدرنشینی هندبال اسلام آباد برگزار شد

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب : جو روانی و ترس از بیماری کرونا باعث شده تا خانواده بازیکنانمان از فرزندانشان بخواهند در رقابت‌های لیگ نباشند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: جو روانی و ترس از بیماری کرونا باعث شده تا خانواده بازیکنانمان از فرزندانشان بخواهند در ادامه رقابت‌های لیگ حاضر نشوند.

به گزارش یاریزان؛ سجاد اعظم در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به لغو دوباره دیدار تیمش با تیم فرازبام دهدشت در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور، اظهار کرد: رقابت بین دو تیم زاگرس اسلام آباد و فرازبام دهدشت قرار بود پنجشنبه(۸ اسفند) برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا چند روز به تاخیر افتاد.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: این دیدار باید فردا(یکشنبه) برگزار می‌شد که دوباره از سوی فدراسیون این دیدار و سایر دیدارهای هفته چهاردهم لغو شد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس با تاکید براینکه امیدواریم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون دیدارهای لیگ برتر هندبال را تا پایان سال لغو کنند، عنوان کرد: طبق برنامه‌ای که فدراسیون تنظیم کرده، تمام دیدارهای لیگ باید تا پایان امسال برگزار شود، این درحالی است که شیوع بیماری کرونا باعث ترس بازیکنان حاضر در این لیگ شده است.

وی اعلام کرد: هندبال رشته‌ای است که میزان آلودگی آن به دلیل تماس مداوم دست بازیکنان با توپ و برخوردهایی که باهم دارند، بالاست، بنابراین شاهد یک جو روانی و ترس از این بیماری در بین بازیکنان هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اعظم اضافه کرد: طی روزهای گذشته خانواده برخی از بازیکنان غیربومی با آنها تماس گرفته و خواستار بازگشت فرزندانشان به خانه شده‌اند و نمی‌خواهند در بازی‌ها حاضر شوند.

وی با تاکید براینکه سلامت بازیکنان برای باشگاه در اولویت است، افزود: ما همچنان به رایزنی‌های خود برای لغو دیدارهای لیگ تا بعد از تعطیلات عید ادامه می‌دهیم، چراکه سلامت بازیکنانمان برایمان مهم است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه بااشاره به تعطیلی تمام سالن‌ها و اماکن ورزشی، یادآورشد: از آنجایی که تمام سالن‌ها و فضاهای ورزشی در شهر اسلام آبادغرب تعطیل است، برای برگزاری دیدار با فراز بام دهدشت، رایزنی‌های زیادی را با دادستان و فرمانداری این شهر داشتیم تا بتوانیم سالن انقلاب را برای انجام تمرینات و دیدارخانگی پیش رو باز نگه داریم.

وی اضافه کرد: درصورتی که دیدار معوق بین ما و فرازبام دهدشت هفته آینده برگزار شود، در بحث اسکان بازیکنان تیم مقابل هم با مشکل مواجه می‌شویم، چراکه خانه معلم اسلام آباد هم در حال حاضر تعطیل است و باید رایزنی هایی را نیز برای اسکان بازیکنان تیم حریف داشته باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی