رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 اردیبهشت 1397 - 13:19
  • کد خبر : ۳۰۱۲
  • چاپ خبر : محمد عزیزی بوکسور بوکانی : انگیزه بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی داریم
جوان ترین بوکسور تیم ملی؛

محمد عزیزی بوکسور بوکانی : انگیزه بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی داریم

  محمد عزیزی بوکسور بوکانی تیم ملی ایران: انگیزه و آمادگی بالایی در اردوهای تدارکاتی داریم و اعضا تیم ملی برای کسب مدال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تلاش می کنند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ محمد عزیزی بوکسور بوکانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم ملی از ۱۰ روز […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد عزیزی بوکسور بوکانی تیم ملی ایران: انگیزه و آمادگی بالایی در اردوهای تدارکاتی داریم و اعضا تیم ملی برای کسب مدال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تلاش می کنند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ محمد عزیزی بوکسور بوکانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم ملی از ۱۰ روز قبل زیر نظر اکبر احدی، سرمربی و اعضای کادر فنی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است.
وی ادامه داد: تمرین ها در شیفت صبح به صورت هوازی و بیداری بدن و بعد از ظهرها در قالب مبارزه بر روی رینگ و حرکت های تخصصی در حال برگزاری است.
این بوکسور ۲۱ ساله بوکانی افزود: حضور در بازی های آسیایی جاکارتا به عنوان مهمترین رویداد ورزشی امسال فرصتی است تا بتوانم ماحصل سال ها تلاش شبانه روزی خود و مربیانم را به نمایش بگذارم و تلاش می کنم تا حلاوت حضور در این کارزار آسیایی با کسب مدال شیرین تر شود.

عزیزی، بوکسور ازبکستانی را یکی از حریفان اصلی خود در بازی های آسیایی اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از حریفانم در وزن ۹۱ کیلوگرم ورزشکاری از کشور قزاقستان است که مقام نایب قهرمانی المپیک ریودوژانیرو و قهرمانی جهان را یدک می کشد.
وی ادامه داد: برای نخستین بار در سال ۱۳۹۲ به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شدم و در این مدت کادر فنی تیم ملی، مسئولان هیات بوکس و مربیان آذربایجان غربی زحمت های زیادی برایم کشیدند.

محمد عزیزی متولد ۲۹ آذر سال ۱۳۷۵ در بوکان و دارای مدرک کارشناسی رشته ماشین افزار از دانشگاه سراسری ارومیه بوده و امسال در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی شرکت کرده است.
این ورزشکار موفق بوکانی فعالیت ورزشی خود را از ۱۱ سالگی در رشته بوکس آغاز و زیر نظر یونس حسن پور، طاهر جباری و حسین شاطرلو تمرین کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد عزیزی بوکسور بوکانی مدال برنز تورنمنت بین المللی جام جمهوریت قزاقستان، پنج دوره قهرمانی و ۲ دوره نایب قهرمانی لیگ ایران، ۲ طلای قهرمانی بزرگسالان کشور، مدال برنز جوانان و طلای امیدهای ایران را در کارنامه دارد.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور سال جاری در ۴۰ رشته و ۴۶۲ ماده ورزشی برگزار می شود؛ بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۴۵ کشور به اندونزی اعزام می شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی