رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 اردیبهشت 1397 - 23:09
  • کد خبر : ۲۹۶۶
  • چاپ خبر : محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت
در وزن 81 کیلوگرم؛

محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت

  محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب مدال طلای وزن ۸۱ کیلوگرم به همراه تیم ملی به مقام قهرمانی رقابت های کشتی نوجوانان آسیا در ازبکستان دست یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب مدال طلای وزن ۸۱ کیلوگرم به همراه تیم ملی به مقام قهرمانی رقابت های کشتی نوجوانان آسیا در ازبکستان دست یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۶ مدال طلای رحمان عموزاد در وزن ۴۵ کیلوگرم، محمد کریمی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمدرضا قیاسی در وزن ۸۱ کیلوگرم، علیرضا عبداللهی در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۱۰ کیلوگرم، ۲ مدال برنز سید عرفان جعفریان در وزن ۵۱ کیلوگرم، سجاد گودرزی در وزن ۵۵ کیلوگرم و کسب ۱۹۶ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم های قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با ۱۷۱ و ۱۴۶ امتیاز پس از تیم ایران در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین این مسابقات گزینشی رقابت های المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان در آرژانتین بود که هر تیم می توانست در پنج وزن با کسب مدال طلا دو سهمیه مجاز را کسب نماید که نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا و سهمیه المپیک شدند که در نهایت تیم ملی ایران می تواند دو نماینده خود را به این بازی ها اعزام نماید.

محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب مدال طلای وزن ۸۱ کیلوگرم به همراه تیم ملی به مقام قهرمانی رقابت های کشتی نوجوانان آسیا در ازبکستان دست یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست مقابل ریو گوکیتا از ژاپن با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر میرزا ژیرگالبک از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله مقابل چائه وان شین از کره جنوبی با نتیجه ۱۲ بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. عموزاد در دیدار فینال سلطان کورمان علی اف از قزاقستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۴۸ کیلوگرم مجتبی سلطان زاده در دور اول با نتیجه یک بر صفر مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه مقابل سایوراب ایگاوی از هند با نتیجه ۸ بر ۶ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم سید عرفان جعفریان در دور اول مقابل داشتسرین پوروی از مغولستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ پیروز شد و در دور بعد نیز با نتیجه ۶ بر ۴ آتول چیچار از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله مقابل ارسلان رحیم اف از ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۷ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. جعفریان در دیدار رده بندی نیز مقابل فیصل الدوساری از عربستان به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد گودرزی در دور اول احمد الناکدالی از سوریه را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر یک جهانگیر مادریم بویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گودرزی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل هایاتو فوجیتا از ژاپن شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل اوسئونگ هان از کره جنوبی با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیرارسلان دارابی پس از استراحت در دور اول در دور دوم ارزوبک توکتومامبتو از قرقیزستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد. وی در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل راویندر از هند شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. دارابی در دیدار رده بندی با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل یاماتو هاگیوارا از ژاپن شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد کریمی در دور نخست مقابل استامبول ژانایبک از قرقیزستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر این هیوک جو از کشور کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کریمی در این مرحله خیراله کولولوف از تاجیکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال بکزاد ژالگاسوف از قزاقستان را با نتیجه .۸ بر ۲ شکست داد و صاحب مدال طلا شد

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد نخودی در دور نخست تیموجین مندبیلگ از مغولستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت وی در دور بعد هیکارو تاکاتا از ژاپن را با نتیجه ۱۲ بر ۴ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ عزیز بک فیض اله یف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار مقابل علی نور تاکایروف از قرقیزستان با نتیجه ۱۴ بر ۴ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۱ کیلوگرم محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی در دور اول مقابل باتماگنای انختوشین از مغولستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۲ بر ۲ آنار گولیف از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۸ بر ۶ یودای تاکاهاشی از ژاپن را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. قیاسی در دیدار پایانی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد محمدرسول رحیم اف از ازبکستان گذشت و به مدال طلا رسید.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبدالهی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مونو داهیا از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر اسماعیل رجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. عبدالهی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۲ یونوس گافوروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به عنوان نخست و مدال طلا رسید.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی بائه یئونگ جئونگ از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل ژیانگ لی از چین با نتیجه ۱۶ بر ۶ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار کومار آنیرود از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

رده بندی تیمی: ۱- ایران ۱۹۶ امتیاز ۲- قزاقستان ۱۷۱ امتیاز ۳- ازبکستان ۱۴۶ امتیاز ۴- هند ۱۳۴ امتیاز ۵- ژاپن ۱۱۱ امتیاز ۶- قرقیزستان ۹۳ امتیاز ۷- تاجیکستان ۶۹ امتیاز ۸- مغولستان ۶۶ امتیاز ۹- کره جنوبی ۶۶ امتیاز ۱۰- پاکستان ۲۰ امتیاز

 

مدال طلای محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی / محمد رضا قیاسی کشتی گیر کرمانشاهی

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی