رفتن به بالا
  • شنبه - 4 مرداد 1399 - 17:05
  • کد خبر : ۷۲۰۵
  • چاپ خبر : مجوز تاسیس آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی در ۱۰ استان صادر شد
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:

مجوز تاسیس آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی در ۱۰ استان صادر شد

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از راه اندازی اولین آکادمی موتور سواری و اتومبیلرانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این آکادمی به زودی با حضور اساتید و مربیان مجرب افتتاح می شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: پیرو‌ مصوبه جلسه هیات رئیسه فدراسیون با اعطای مجوز آکادمی در ۱۰ هیات استان کشور موافق شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: پیرو‌ مصوبه جلسه هیات رئیسه فدراسیون با اعطای مجوز آکادمی در ۱۰ هیات استان کشور موافق شد.

به گزارش یاریزان؛ با موافقت سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مجوز‌ تاسیس آکادمی در ۱۰ هیات استانی صادر شد.

 

------------------------------------

مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی این موضوع را فرصتی برای توسعه زیر ساخت های آموزشی رشته های موتوری کشور دانست و اظهار داشت: بعد از افتتاح آکادمی بین المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی استقبال زیادی از سوی علاقمندان این رشته صورت گرفت و با درخواست هیات های متقاضی نسبت به راه اندازی و تاسیس آکادمی موافقت شد تا هیات های استانی نیز بتوانند با راه اندازی آکادمی در موضوع اموزش سهم بیشتری داشته باشند.

مجوز آکادمی برای استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، البزر، همدان، گیلان، کرمانشاه، خوزستان و خراسان جنوبی صادر شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: فدراسیون همواره بر عملکرد این آکادمی ها نظارت دارد. توجه فدراسیون در خصوص آموزش تنها مختص به تهران نیست. سعی داریم در جای جای ایران عزیزمان این رشته را توسعه دهیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ناظمی با اشاره به سیاست فدراسیون مبنی بر ارتقای سطح آموزشی موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: درصددیم با مذاکره و ایجاد تعاملات با فدراسیون های جهانی و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از مدرسین به نام بین المللی برای حضور در ایران دعوت کنیم.

 

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی