رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 اسفند 1398 - 13:12
  • کد خبر : ۶۲۶۳
  • چاپ خبر : لیست نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در قهرمانی آسیا اعلام شد

لیست نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در قهرمانی آسیا اعلام شد

رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر در تهران برگزار شد، کیا قدمی وزنه بر دار کرمانشاهی در آخرین حرکت خود در بالا بردن وزنه ناموفق بود اما مدال طلا را کسب کرد.

پس از برگزاری رقابت های رکوردگیری در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی، لیست نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از برگزاری رقابت های رکوردگیری، لیست نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ پس از مشخص شدن نتایج رکوردگیری تیم‌ملی وزنه برداری ایران در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران، لیست ۱۲ نفره برای ارسال به کنفدراسیون آسیا مشخص شد.

 

------------------------------------

برخلاف علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ایران، علی داودی، رضا دهدار، کیانوش رستمی، علی هاشمی و سهراب مرادی ورزشکاران بنام این رشته در رکوردگیری شرکت نداشتند.

مسابقه درون اردویی در سه وزن ۸۹، ۱۰۲ و ۱۰۹ کیلوگرم در حال انجام شد. مسعود چترایی، امیر حقوقی و پیمان جان ضعیف تری نتایج را در اوزان سه گانه ای که در بالا قید شده به دست آوردند جایی در بین لیست ۱۲ نفره فدراسیون برای اعزام به مسابقات قاره ای نخواهند داشت.

همچنین قرار است نتایج این رکوردگیری برای هفته آخر لیگ برتر هم محاسبه شود. بنا به اخبار منتشر شده در دسته ۸۹ کیلوگرم محمد زارعی با مهار ۱۶۵ کیلوگرم در یک ضرب، ۲۰۰ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۳۶۵ کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاد و صالح چراغی با ۳۶۲ کیلوگرم دوم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایوب موسوی با مجموع ۳۷۵ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت و کیا قدمی برتر دسته ۱۰۹ کیلوگرم بود او مجموع ۳۸۳ کیلوگرم را مهار کرد.

در این دسته پیمان جان با مهار مجموع ۳۸۰ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت.

پیش از این قرار بود نتایج فینال رقابتهای لیگ برتر تعیین کننده نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا باشد که این فینال به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

با وجود اینکه هنوز زمان دقیق و مکان مسابقات قهرمانی آسیا مشخص نیست اما کنفدراسیون آسیا قبلا تا ۲۵ اسفند به کشورها فرصت داده بود که لیست نهایی نفرات خود را اعلام کنند.

بر این اساس و با توجه برگزاری رکوردگیری لیست ایران به شرح زیر است:

علی میری، حسین سلطانی، محمد زارعی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، ایوب موسوی، رسول معتمدی، علی هاشمی، کیا قدمی و علی داودی، صالح چراغی (ذخیره) و حافظ قشقایی (ذخیره).

زمانی که مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود، ۱۰ وزنه بردار راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود اواخر فروردین برگزارشود اما به علت شیوع ویروس کرونا فعلا لغو شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی