رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1399 - 17:16
  • کد خبر : ۷۴۶۵
  • چاپ خبر : لیگ بیستم چه زمانی آغاز می شود؟
زیر سایه کرونا؛

لیگ بیستم چه زمانی آغاز می شود؟

رقابت بین استقلال تهران و پرسپولیس با دو تاکتیک متفاوت در لیگ برتر بی شاگردان مجیدی و گل‌محمدی ادامه دارد تا هواداران منتظر شروع دوباره بازی های فصل نوزدهم باشند.

پرونده لیگ برتر فوتبال پنج‌شنبه شب بسته شد و این رقابت‌ها که ۳۱ مرداد ۹۸ آغاز شده بود، روز ۳۰ مرداد به ایستگاه آخر رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پرونده لیگ برتر فوتبال پنج‌شنبه شب بسته شد و این رقابت‌ها که ۳۱ مرداد ۹۸ آغاز شده بود، روز ۳۰ مرداد به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر در فصل نوزدهم که شیوع ویروس کرونا سبب شد تا طولانی‌ترین دوره آن ثبت شود. هرچند تکلیف قهرمان لیگ از چهار هفته قبل از پایان لیگ مشخص شده بود، اما تکلیف سهمیه‌های آسیا و یکی از تیم‌های سقوط‌کننده به هفته آخر کشید تا هیجان لیگ تا روز آخر ادامه داشته باشد.

 

------------------------------------

لیگی که دقیقا یک سال به طول انجامید و درنهایت سی‌ام مردادماه ‌سال ٩٩ پرونده‌اش بسته شد. بعید است به این زودی‌ها رکوردی که در طولانی‌شدن لیگ نوزدهم به ثبت رسیده، شکسته شود. حالا در نظر بگیرید که تیم‌ها حدود دو ماه هم قبل از شروع لیگ درگیر تمرینات بدنسازی و اردوهای پیش فصل بودند که این زمان را به ١۴ ماه می‌رساند. حالا هم بزرگ‌ترین دغدغه زمان آغاز لیگ بیستم است.

با توجه به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار است تا سیزدهم شهریور رقابت‌های جام حذفی به پایان برسد. همچنین ۴ نماینده فوتبال کشورمان در آسیا هم باید اواخر شهریور در قطر حاضر شوند و بازی های باقیمانده دور گروهی را برگزار کنند.

در کنار فشردگی مسابقات، معضل کرونا هم همچنان وجود دارد. به این ترتیب شروع فصل بعد مسابقات یک چالش جدی برای سازمان لیگ خواهد بود. البته معضل فشردگی مسابقات برای همه لیگ‌های دنیا با توجه به وضعیت پیش آمده وجود دارد، چرا که تمام کشورهای دنیا به نوعی با این موضوع درگیر هستند، با این تفاسیر به نظر می‌رسد، مهر ماه شاهد شروع لیگ بیستم خواهیم بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بدون شک فصل آینده هم با فشردگی عجیبی ادامه خواهد داشت که بازیکنان را در دو سال باقی مانده تا جام جهانی با خطرهای مصدومیت روبرو می‌کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی