رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 29 فروردین 1398 - 13:08
  • کد خبر : ۴۶۰۶
  • چاپ خبر : تیم منتخب کاراته دانشگاه آزاد اسلامی ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم منتخب کاراته دانشگاه آزاد اسلامی ایران نایب قهرمان آسیا شد

تيم منتخب كاراته دانشگاه آزاد اسلامی ایران با درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در اولين دوره رقابتهاي قهرمانی آسيا به عنوان نايب قهرمانی رسيد.

  تیم منتخب کاراته دانشگاه آزاد اسلامی ایران با درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید. به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کاراته، تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که در ماکائو برگزار شد به ۴ مدال طلا، ۲ نقره […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم منتخب کاراته دانشگاه آزاد اسلامی ایران با درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کاراته، تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که در ماکائو برگزار شد به ۴ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافت و در مجموع نایب قهرمان شد.

 

------------------------------------

برای تیم ایران در این رقابتها بهنوش نجفی، محدثه آقایی، علی مسکینی و مهدی رحیمی نژاد مدال طلا گرفتند. آویشن باقری و علی اکبر دستجانی صاحب مدال نقره شدند و میعاد یاری مدال برنز را از آن خود کرد.

نتایج کسب شده تیم منتخب کاراته دانشگاه آزاد اسلامی ایران در این رقابت ها بدین شرح است:

در وزن ۶۱- کیلوگرم، بهنوش نجفی از کرمانشاه در مبارزه اول خود نماینده هنگ کنگ را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و در فینال یک بر صفر حریف ژاپنی را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۶۸+ کیلوگرم، محدثه آقایی از کرمانشاه با غلبه بر وهاجر موحد از مالزی با نتیجه ۴ بر صفر مدال طلای این وزن را کسب کرد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی از کرمانشاه ابتدا ۵ بر صفر از سد نماینده چین گذشت و در فینال ۳ بر یک موفق شد کاراته کایی از هنگ کنگ را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.
در وزن ۷۵-کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد در اولین دیدار ۶ بر ۲ نماینده هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد ۸ بر صفر کاراته کایی از فیلیپین را شکست دهد. او در فینال به مصاف هیکارو هیروسه از ژاپن رفت و به برتری ۷ بر یک رسید تا صاب مدال طلای این وزن شود.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، آویشن باقری در اولین مبارزه ۴ بر صفر مقابل نماینده سنگاپور به برتری دست یافت و در دیدار فینال ۲ بر صفر مقابل نماینده میزبان نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

علی اکبر دستجانی در وزن ۸۴-کیلوگرم با برتری مقابل نماینده ماکائو، در دومین دیدار مقابل حریفی از ژاپ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن رسید.

در وزن ۶۷-کیلوگرم، میعاد یاری از کرمانشاه ابتدا یک بر صفر نتیجه را به یوگو کوزاکی از ژاپن واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۰- کیلوگرم فائزه چیذری، در بازی نخست ۴ بر ۳ نتیجه را به نائو کوباشی از ژاپن واگذار کرد و در رپه شارژ نیز مقابل فونگ من وای شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.
چیذری در مکان پنجم ایستاد.

در پایان این مسابقات تیم های ژاپن، دانشگاه آزاد اسلامی ایران و ماکائو به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان آسیا طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ فروردین در کشور ماکائو برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی