رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 مهر 1399 - 21:27
  • کد خبر : ۷۶۵۶
  • چاپ خبر : قایقران مهابادی در لیگ ستارگان جهان به‌عنوان اولین ایرانی حضور پیدا خواهد کرد
در مسیر کسب سهمیه المپیک؛

قایقران مهابادی در لیگ ستارگان جهان به‌عنوان اولین ایرانی حضور پیدا خواهد کرد

احمد احمدی قایقران مهابادی از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ 2 جهانی دعوت شد.

رییس هیات قایقرانی مهاباد گفت: احمد احمدی ورزشکار اهل این شهرستان با دعوت اتحادیه لیگ ستاره‌های بادبانی جهان برای نخستین بار با ۱۱ ورزشکار در رویدادی جهانی شرکت می کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات قایقرانی مهاباد گفت: احمد احمدی ورزشکار اهل این شهرستان با دعوت اتحادیه لیگ ستاره‌های بادبانی جهان برای نخستین بار با ۱۱ ورزشکار در رویدادی جهانی شرکت می کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا؛ بهمن تدیون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسوولان اتحادیه “لیگ ستاره های بادبانی” به طور رسمی از ایران دعوت کرده تا در رقابت های سال ۲۰۲۲ حضور داشته باشد و “احمد احمدی” ملی پوش بادبانی کشورمان به عنوان کاپیتان این قایق در این رقابت حضور خواهد داشت.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: احمد احمدی ملی پوش بادبانی ایران که برای تمرینات خود در مسیر کسب سهمیه المپیک به اسپانیا سفر کرده به عنوان نماینده بادبانی ایران و کاپیتان این قایق با مسوولان اتحادیه درباره نحوه شرکت در این مسابقات و حضور قایق کشورمان در آبهای بین المللی مذاکره کرده و ثبت نام قایق ایران انجام شده است.

رییس هیات قایقرانی مهاباد بیان کرد: در این رقابت ها کشورهای صاحب سبک بادبانی و قهرمان های المپیک این رشته حضور دارند و قرار است در قالب تیم های ملی مختلف مسابقه دهند که در میان آنها قایق بادبانی کشورمان نیز برای نخستین بار در آبهای بین المللی حضور خواهد داشت و رقابت می کند.

تدین اضافه کرد: حضور در رقابت‌های زیر نظر “Stars Sailors League” یک اتفاق تاریخی برای قایقرانی ایران به حساب می آید و برای اولین بار اتفاق می افتد که می تواند زمینه ساز رشد و توسعه بادبانی در کشورمان باشد و نماینده های ایران نیز می توانند پتانسیل خود در این رشته را به نمایش بگذارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی