رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 فروردین 1397 - 10:02
  • کد خبر : ۲۷۰۳
  • چاپ خبر : فوتبالیست کامیارانی به اردو تیم ملی ناشنوایان کشور فراخوانده شد
به منظور شرکت در مسابقات آسیائی ۲۰۱۸ کره جنوبی؛

فوتبالیست کامیارانی به اردو تیم ملی ناشنوایان کشور فراخوانده شد

  میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی به منظور شرکت در مسابقات آسیائی کره جنوبی از روز پنجم فروردین ماه به نهمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور در تهران فراخوانده شد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از مهر؛ نهمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی به منظور شرکت در مسابقات آسیائی کره جنوبی از روز پنجم فروردین ماه به نهمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور در تهران فراخوانده شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از مهر؛ نهمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ کره جنوبی از روز یکشنبه پنجم فروردین ماه در تهران آغاز می شود.

 

در این اردو ۲۰ ورزشکار انتخاب شده از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات را زیر نظر علی اصغر حاجیلو سرمربی تیم ملی فوتبال انجام خواهند داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

براساس این گزارش، میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی تمرینات آمادگی خود را برای حضور موفق در رقابت های آسیائی پیگیری می کند.

 

میلاد محمدی فوتبالیست کردستانی حضور در رقابت های المپیک تابستانی ترکیه و مسابقات جهانی ایتالیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

نهمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور طی روزهای پنجم تا ۱۱ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران برگزار می شود.

 

گفتنی است، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ ناشنوایان روزهای سوم تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۷ در چانگوون کره جنوبی برگزار می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی