رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1397 - 18:06
  • کد خبر : ۲۸۸۶
  • چاپ خبر : فاطمه منصوری بانوی کبدی کار ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد
با دعوت فدراسیون؛

فاطمه منصوری بانوی کبدی کار ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

  رئیس هیات کبدی استان ایلام گفت: فاطمه منصوری بانوی کبدی کار ایلامی در رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی کبدی به میزبانی قزوین دعوت شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ غلامرضا رئوفی اظهار کرد: فاطمه منصوری بانوی کبدی کار ایلامی در رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی کبدی به میزبانی قزوین دعوت شد و همکنون […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات کبدی استان ایلام گفت: فاطمه منصوری بانوی کبدی کار ایلامی در رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی کبدی به میزبانی قزوین دعوت شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ غلامرضا رئوفی اظهار کرد: فاطمه منصوری بانوی کبدی کار ایلامی در رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی کبدی به میزبانی قزوین دعوت شد و همکنون این ورزشکار خود را برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی آماده می کند.

وی افزود: اردوی تیم ملی در استان قزوین از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه جاری بمدت ۱۰ روز برگزار می‌ شود.

رئوفی گفت: پس از پایان این اردو ورزشکاران منتخب برای برگزاری مسابقه ای دوستانه به یکی از کشورهای حوزه جنوب شرقی آسیا اعزام می شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی یادآور شد: این هیات آمادگی خود را برای برگزاری اردوهای بعدی تیم ملی به فدراسیون کبدی اعلام کرده و زمینه لازم برای این میزبانی فراهم شده است.

رئیس هیات کبدی ایلام تاکید کرد: امیدواریم با موافقت فدراسیون برای برگزاری اردوی تیم ملی در ایلام بتوانیم گامی برای توسعه و شناساندن ورزش استان برداریم.

ورزش کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های ۲۰۱۷ قهرمانی آسیا حضور داشتند.

استان ایلام دارای ۲۶ هزار و ۹۶۰ نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از ۳۰۰ هیات ورزشی فعالیت می کنند و در رشته کبدی ورزشکاران شایسته ای در قالب تیم های منتخب استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند.

۵۰ ورزشکار کبدی کار سازمان یافته در ۲ بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت دارند.

 

فاطمه منصوری بانوی کبدی کار ایلامی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی