رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 خرداد 1398 - 13:26
  • کد خبر : ۵۱۵۶
  • چاپ خبر : فاطمه صادقی : روند خوبمان را با برد مقابل شهرداری بم تکمیل خواهیم کرد

فاطمه صادقی : روند خوبمان را با برد مقابل شهرداری بم تکمیل خواهیم کرد

فاطمه صادقی : با انجام تمرینات منظم در طول هفته خود را مهیای دیدار حساس مقابل شهرداری بم خواهیم کرد.

فاطمه صادقی : با انجام تمرینات منظم در طول هفته خود را مهیای دیدار حساس مقابل شهرداری بم خواهیم کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فاطمه صادقی : با انجام تمرینات منظم در طول هفته خود را مهیای دیدار حساس مقابل شهرداری بم خواهیم کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از  دی اسپورت، تیم فوتبال راهیاب ملل مریوان پس از برد ۴ بر ۲ در ارومیه مقابل همیاری این هفته در دیداری حساس و نفسگیر به مصاف شهرداری بم صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان کشور خواهد رفت که در این خصوص نظرات فاطمه صادقی کاپیتان با تجربه راهیاب ملل مریوان را در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت جویا میشویم.

 

------------------------------------

صادقی ضمن گلایه شدید از وضعیت برگزاری بازی مقابل همیاری بیان داشت : بازی در شرایط نامناسب به لحاظ نور ورزشگاه انجام شد به طوری که در کمال تعجب از توپ های قرمز استفاده شد که توپ تا به ارتفاع قد بازیکن نمی رسید و دیده نمیشد. چند بار از داور بازی درخواست تغییر توپ ها را دادیم که این مهم تا دقیقه ۷۰ میسر نشد.

کاپیتان راهیاب که از عملکرد همبازی های خود رضایت داشت به همکارمان گفت : بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم ولی در بیشتر دقایق بازی ما صاحب توپ و میدان بودیم و نمایش نسبتاً خوبی را ارائه دادیم و صحنه های زیبایی نیز خلق کردیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن اسبق همیاری ضمن تمجید از نماینده آذربایجان غربی در لیگ برتر بانوان کشور اظهار داشت : همیاری تیم ریشه داری است و بازیکنانش سالها در کنار هم بازی می کنند و در این دیدار هم نمایش خیلی خوبی داشتند و بازی ما با این تیم همیشه جذاب بوده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تصریح کرد : شاگردان دواتگر با انگیزه و پر تلاش نشان دادند و در زمانی از بازی که چهار گل عقب بودند توانستند در نیمه دوم به خوبی از اشتباهات ما استفاده کنند و دو گل به ثمر برسانند.

وی از علاقه خاص اش به این تیم هم اضافه کرد : همیاری تیم دوم من محسوب میشود و برای همیشه در قلب و ذهن من می ماند و برای این تیم خوب آرزوی موفقیت دارم.

صادقی تصریح کرد : از میزبانی و استقبال خوب دوستانم در ارومیه از تیم راهیاب تشکر می کنم و خوشحالم که توانستم یکبار دیگر در ارومیه به میدان بروم .

فاطمه صادقی از پیسرفت خوب راهیاب ملل در ابزیهای اخیر هم ابراز خوشحالی کرد و در این خصوص بیان داشت : تیم ما روند رو به جلویی را به لحاظ تاکتیکی در پیش گرفته و بازیکنان نیز به از نظر قوای جسمانی در شرایط ایده آلی قرار دارند.

وی در ادامه اظهاراتش افزود : متاسفانه نیم فصل اول به دلیل برخی مسائل تیم ما متضرر شد و می بایست در سال جدید جبران می کردیم که در این خصوص تا حدودی موفق بودیم .

هافبک راهیاب ملل مریوان گریزی به بازی این هفته تیمش مقابل شهرداری بم هم زد و با دشوار قلمداد کردن این دیدار گفت : بازی خیلی سختی در پیش روی داریم ولی در طول هفته تمرینات خوبی را دنبال خواهیم کرد و روی نقاط ضعف و قوت تیم کار خواهد شد و همچنین به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را برای این بازی بزرگ آماده خواهیم کرد که بتوانیم با سربلندی سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی