رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 آذر 1395 - 12:05
  • کد خبر : ۱۸۴۷
  • چاپ خبر : علی هاشمی وزنه بردار ایلامی عنوان نایب قهرمانی جام باشگاههای آسیا را کسب کرد

علی هاشمی وزنه بردار ایلامی عنوان نایب قهرمانی جام باشگاههای آسیا را کسب کرد

  مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به میزبانی قطر برگزار شد و علی هاشمی وزنه بردار ایلامی در وزن ۱۰۵ کیلوگرم به دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ علی هاشمی وزنه بردار ایلامی که در این دور از رقابت ها برای ذوب آهن اصفهان وزنه میزد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به میزبانی قطر برگزار شد و علی هاشمی وزنه بردار ایلامی در وزن ۱۰۵ کیلوگرم به دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ علی هاشمی وزنه بردار ایلامی که در این دور از رقابت ها برای ذوب آهن اصفهان وزنه میزد با تشخیص جباری سرمربی تیم از دسته ۹۴ کیلوگرم به دسته ۱۰۵ آمده بود.

این وزنه بردار ملی پوش وزنه های ۱۵۶، ۱۶۱ و ۱۶۷ را مهار کرد تا به نشان برنز حرکت یکضرب دست یابد. وی در حرکت دوضرب وزنه ۱۹۸ کیلوگرمی را برای مرتبه نخست بالای سربرد در مرتبه دوم برای ماندن در کورس رقابت وزنه ۲۰۲ کیلویی را مهار کرد.

هاشمی برای اینکه مدال طلا جرکت دوضرب و مجموع را بدست بیاورد برای سومین مرتبه وزنه ۲۱۵ را درخواست کرد که با فشار زیادی وزنه را لیفت کرد ولی نتوانست آن را بالای سر ببرد و به دو مدال نقره بسنده کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رقابتهای وزنه برداران دسته ۱۰۵ کیلوگرم در حالی انجام شد که از قبل، همه به قرار گرفتن ۵ وزنه بردار کشورمان در صدر جدول این وزن اذعان داشتند. و سر انجام نیما آقایی از نیروی زمینی ارتش به مدال طلا رسید. علی هاشمی نقره ای شد، علیرضا دهقان مدال برنز گرفت و سعید سیار و پیمان جان در رده های چهارم و پنجم، مجموع قرار گرفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی