رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 شهریور 1399 - 16:28
  • کد خبر : ۷۵۴۷
  • چاپ خبر : علی میری : به دسته ۹۶ کیلوگرم می‌روم و برای المپیک پاریس نقشه دارم
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان:

علی میری : به دسته ۹۶ کیلوگرم می‌روم و برای المپیک پاریس نقشه دارم

علی میری و مسعود چترایی در مسابقات قهرمانی 2019 بزرگسالان آسیا در چین نخستین مدال های کاروان وزنه برداری ایران را به ارمغان آوردند.

علی میری ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران با اشاره به توانایی‌های خود در این رشته گفت: تلاشم این است که به یک دسته المپیکی بروم تا در پاریس ۲۰۲۴ در بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان حضور داشته باشم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران با اشاره به توانایی‌های خود در این رشته گفت: تلاشم این است که به یک دسته المپیکی بروم تا در پاریس ۲۰۲۴ در بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان حضور داشته باشم.

به گزارش یاریزان؛ علی میری دارنده مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: مدتی بر سر مسائل مختلف با هیات به مشکل برخوردم اما با نشست و تعامل دوجانبه  این مشکلات حل شد و اکنون در حال برگزاری تمریناتم هستم. تمریناتم به صورت انفرادی و خارجی از هیجان تمرینات گروهی است. البته تا امروز در تمرین پیشرفت خوبی داشتم و تمام توانم این است که یک رکورد جهانی را در دسته ۸۹ کیلوگرم به نام خود ثبت کنم.

 

------------------------------------

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان ادامه داد: در طول مدتی که خارج از اردوی تیم ملی تمرین کردم ۶ بار به رکورد جهان حمله کردم که یکبار آن موفق بود. البته شرایط کرونا این دوری را برای من و سایر وزنه‌برداران رقم زده است. اگر در اردوی تیم ملی بودم هیجان و شور بیشتری حاکم بود می‌توانستم انگیزه بیشتری داشته باشم. بدون شک تمرین گروهی رقابت و انگیزه بیشتری برای وزنه‌بردار ایجاد می کند.

میری که مدال نقره جوانان جهان را در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ «وروتسواف» لهستان را در کارنامه دارد با بیان اینکه به دنبال تغییر وزن است افزود: با بزرگان وزنه‌برداری در حال مشورت هستم تا از دسته ۸۹ کیلوگرم به دسته ۹۶ کیلوگرم بروم. البته این تغییر بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد انجام می‌دهم. می‌دانم در دسته ۹۶ کیلوگرم نابغه‌ای مانند «سهراب مرادی» و «کیانوش رستمی» حضور دارند اما من از رقابت ترسی ندارم و سنم نیز به گونه‌ای است که باید برای حضور در المپیک بعدی برنامه‌ریزی کنم.

ملی‌پوش ارومیه ای دسته ۸۹ کیلوگرم در پایان تصریح کرد: این دسته المپیکی نیست و آرزوی من نیز کسب موفقیت در المپیک است لذا اگر شرایط محیا شود و این توانایی را در خودم ببینم به یک دسته بالاتر خواهم رفت تا هیجان جدیدی را تجربه کنم. البته تمام این اتفاقات بعد از مشورت با بزرگان وزنه‌برداری رخ خواهد داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی