رفتن به بالا
  • جمعه - 1 شهریور 1398 - 08:21
  • کد خبر : ۵۳۹۸
  • چاپ خبر : علی مظاهری : باید کرمانشاهی ها در فدراسیون بوکس جایگاهی داشته باشند

علی مظاهری : باید کرمانشاهی ها در فدراسیون بوکس جایگاهی داشته باشند

مربی کرمانشاهی تیم ملی بوکس گفت: برگزاری تورنمنت بین المللی جام مکران در ایران نشان می دهد که یک خون تازه‌ای در فدراسیون بوکس ایران جاری شده است.

علی مظاهری عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: از تمام کسانی که در کنار هیات بوکس کرمانشاه بودند و دست به دست هم دادند تا بوکس استان کرمانشاه به جایگاه خود برگردد کمال تشکر را دارم، مسئولین استان هم در کنار ما باشند تا بتوانیم برای بوکس کرمانشاه تلاش کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی مظاهری عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: از تمام کسانی که در کنار هیات بوکس کرمانشاه بودند و دست به دست هم دادند تا بوکس استان کرمانشاه به جایگاه خود برگردد کمال تشکر را دارم، مسئولین استان هم در کنار ما باشند تا بتوانیم برای بوکس کرمانشاه تلاش کنیم.

به گزارش یاریزان؛ علی مظاهری در گفت و گو با برنا با اشاره به تحول رو به رشد و پیشرفت بوکس استان گفت: بوکس کرمانشاه الحمدلله روند رو به رشدی دارد، ما چند هفته پیش میزبان مسابقات جوانان کشور بودیم که توانستیم با اقتدار بعد از سالها در کشور مقام نخست تیمی را کسب کنیم که این نتیجه زحمت مربیان باشگاه ها و استان و شهرستان های ما بود که توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

------------------------------------

او اضافه کرد: بوکس کشور را هم استان ها تشکیل می دهند که باید آنها بتوانند پویا بشوند تا بوکس کشور را رو به جلو پیش ببرند.

مظاهری گفت: کرمانشاه با پتانسیلی که در بوکس کشور دارد و با رایزنی هایی که مسئولین استان انجام می دهند انشالله ما بتوانیم پست هایی هم در فدراسیون داشته باشیم که حق بوکس کرمانشاه است و باید کرمانشاهی ها در فدراسیون جایگاهی داشته باشند که بتوانند به بوکس کشور کمک کنند.

عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: باید به بوکس استان کرمانشاه رسیدگی همه جانبه شود و باید بتوانیم به جایگاه اصلی مان که در دهه ۷۰ و ۸۰ داشتیم برگردیم که خدارا شکر انجام پذیر است و این حاصل زحمت چهار ساله ای بود که در هیات بوکس استان صورت گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مظاهری اظهار کرد: ما در رده های پایه نوجوانان و جوانان روند رشد رو به جلویی داشتیم و انشالله این جوانان در سال های آینده بزرگسالان ما را تامین می کنند و باعث می شود که بوکس کرمانشاه به جایگاه اصلی خود بر گردد.

قهرمان سابق بوکس آسیا در خاتمه گفت: از تمام کسانی که ما را بدون هیچ چشمداشتی کمک کردند و در کنار هیات بوکس کرمانشاه بودند و دست به دست هم دادند تا بوکس استان کرمانشاه به این جایگاه برگردد کمال تشکر را دارم، انشالله مسئولین استان هم در کنار ما باشند تا بتوانیم برای بوکس کرمانشاه تلاش کنیم و بتوانیم به آن جایگاه اصلی خود مان برگردیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی