رفتن به بالا
  • دوشنبه - 26 اسفند 1398 - 15:27
  • کد خبر : ۶۳۳۱
  • چاپ خبر : شیوع ویروس کرونا رقابت‌های کاراته وان اسپانیا را به تعطیلی می‌کشاند

شیوع ویروس کرونا رقابت‌های کاراته وان اسپانیا را به تعطیلی می‌کشاند

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئولان برگزاری رقابت‌های کاراته وان اسپانیا در صدد لغو این مسابقات هستند.

به گزارش یاریزان؛ با توجه به لغو رقابت‌های کاراته وان رباط مراکش به دلیل شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی شهر مادرید کشور اسپانیا را به عنوان میزبان مرحله آتی این مسابقات انتخاب کرده که قرار است از ۲۹ الی ۳۱ فروردین ماه ۹۹ در اسپانیا بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

 

------------------------------------

این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند. مسئولان برگزاری این رقابت‌ها طی رایزنی با فدراسیون جهانی در صدد آن هستند تا این رقابت‌ها هم مانند مسابقات کاراته وان مراکش لغو شوند.

با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی کاراته اروپا در باکوی آذربایجان همبه سبب شیوع ویروس کرونا لغو شد طی روز‌های آینده مشخص خواهد شد که سرنوشت رقابت‌های مادرید به کجا می‌انجامد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی