رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 اردیبهشت 1398 - 13:40
  • کد خبر : ۴۷۲۰
  • چاپ خبر : شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر اندونزی

شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر اندونزی

دیدار تیم های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و چین تایپه با پیروزی پرگل فوتسالیست‌های کشورمان در نخستین بازیشان به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در آخرین دیدارش در تورنمنت دوستانه چین تایپه نتیجه را مقابل تیم ملی اندونزی واگذار کرد.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در آخرین دیدارش در تورنمنت دوستانه چین تایپه نتیجه را مقابل تیم ملی اندونزی واگذار کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون فوتبال ، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰سال کشورمان امروز در آخرین دیدار خود از ساعت ۱۱:۳۰ (به وقت ایران) به مصاف تیم ملی اندونزی رفت و این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود اندونزی به پایان رسید.

فوتسالیست های زیر ۲۰ سال کشورمان در این تورنمنت موفق شدند تا با ارائه عملکرد مناسب در اولین قدم ، تیم چین تایپه میزبان این رقابتها را با نتیجه شش بر یک شکست بدهند. شاگردان شاندیزی در دومین دیدار برابر تیم ژاپن قرار گرفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.

 

------------------------------------

امروز نیز تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در آخرین دیدارش برابر اندونزی صف آرایی کرد که با شکست ۳ بر یک فوتسالیست های کشورمان همراه شد. تک گل ایران در این دیدار توسط سجاد سرباز به ثمر رسید.

دیگر بازی این تورنمنت بین تیم های ژاپن و چین تایپه از ساعتی دیگر برگزار می شود و پس از آن تکلیف نهایی تیم های اول تا سوم این تورنمنت مشخص خواهد شد.

گفتنی است ، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان جهت آماده سازی مناسب برای شرکت در مسابقات آسیایی در این تورنمنت دوستانه حاضر شده است.
دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی ایران با حضور ۱۲ تیم از ۲۲ خرداد ماه لغایت دوم تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود و ایران با تیم های افغانستان و هنگ کنگ همگروه است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی