رفتن به بالا
  • شنبه - 27 اردیبهشت 1399 - 22:50
  • کد خبر : ۶۹۱۹
  • چاپ خبر : شوک به والیبال کردستان ؛ پایان راه یاب ملل زیر سایه بی توجهی مسئولین

شوک به والیبال کردستان ؛ پایان راه یاب ملل زیر سایه بی توجهی مسئولین

تیم راه یاب ملل مریوان با حریف شکست خود به سوپرلیگ والیبال راه پیدا کرد.

  مدیرعامل باشگاه والیبال راه‌یاب ملل مریوان خبر از انصراف راه‌یاب ملل مریوان از لیگ برتر بدلیل بی توجهی مسئولین استان کردستان خبر داد. به گزارش یاریزان؛ خبات بیگلر مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان از عدم حضور و تیم داری در لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته مسئولین […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل باشگاه والیبال راه‌یاب ملل مریوان خبر از انصراف راه‌یاب ملل مریوان از لیگ برتر بدلیل بی توجهی مسئولین استان کردستان خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ خبات بیگلر مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان از عدم حضور و تیم داری در لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته مسئولین استان کردستان و شهرستان مریوان وعده هایی مبنی بر کمک مالی به باشگاه دادند اما متاسفانه وعده مسئولین عملی نشد و همچنان باشگاه نتوانسته است قراردادهای سال گذشته را پرداخت کند و تا به امروز نیز تمامی هزینه ها و پرداختی قرارداد ها توسط شرکت راه‌یاب ملل صورت گرفته است و هیچ کمک مالی و حمایتی از سوی مسئولین به این باشگاه نشده است.

 

------------------------------------

بیگلر در ادامه گفت: با توجه به محقق نشدن کمک های مالی و عدم حمایت مسئولین و تداوم این رویه و همچنین تسویه نکردن قراردادهای سال گذشته باشگاه، راه‌یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ انصراف می دهد و تیم داری نخواهد کرد.

وی تشریح کرد: در شهرها و استان های دیگر تیم های والیبال با عناوین هئیت و شهرداری و … در لیگ حضور دارند و از حمایت های خاص برخوردارند اما متاسفانه در شهر مریوان و استان کردستان این حمایت ها هم وجود ندارد و این جای سوال است !

بیگلر از اعلام خبر انصراف تیم راه‌یاب ملل مریوان ابراز تاسف کرد و افزود: ما هواداران بی نظیر و پرشوری داشتیم که همواره انگیزه اصلی تیم داری ما بودند و اینکه تیم راه‌یاب ملل مریوان و این هواداران با فرهنگ در ادامه لیگ حضور نخواهند داشت، واقعا جای ناراحتی و تاسف است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

خبات بیلگر در پایان عنوان کرد: در چند سال گذشته در تیم های پایه با نوجوانان و جوانان بومی کار کردیم و شاهد استعدادهای خوب این عزیزان بودیم اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مسئولین، زحمات چند ساله باشگاه، بازیکنان و جوانان بومی به بن بست رسیده است.

 

کردستان | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی