رفتن به بالا
  • شنبه - 1 شهریور 1399 - 18:33
  • کد خبر : ۷۴۳۵
  • چاپ خبر : شهناز یاری : نگران سلامت بازیکنان بودم / مس مزد اعتماد به نفسش را گرفت
سرمربی تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی رفسنجان؛

شهناز یاری : نگران سلامت بازیکنان بودم / مس مزد اعتماد به نفسش را گرفت

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان که میهمان دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال بود تاکید کرد نگرانی اصلی اش سلامت بازیکنان حاضر در پلی آف بوده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان که میهمان دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال بود تاکید کرد نگرانی اصلی اش سلامت بازیکنان حاضر در پلی آف بوده است.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره فینال لیگ برتر فوتسال بانوان و قهرمانی مس رفسنجان اظهار کرد: برای من اهمیت زیادی داشت که بازیکنان در سلامت کامل باشند و این موضوع، اولویت اول و نگرانی من بود. همین که بازیکنان را در سلامت می‌بینم برای من خوشحال کننده است.

 

------------------------------------

او ادامه داد: فینال از نظر فنی به دلیل جو حاکم بر آن و حساسیتی که برای دو تیم داشت یک نمایش فنی تمام عیار نبود اما مس مزد اعتماد به نفس و اطمینان خاطر خود پس از پیروزی در بازی رفت در تهران را گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تلاش سایپا قابل ستایش بود و شروع بسیار خوبی از این تیم دیدم اما امروز، روز خوب زینب کرمی دروازه‌بان جوان مس بود و البته از قوام دفاعی مس هم نمی‌توان به سادگی عبور کرد.

یاری همچنین عنوان کرد: به هر ۴ تیم حاضر در پلی آف شامل حفاری، مس رفسنجان، سایپا و هیئت فوتبال خراسان رضوی تبریک می گویم. هر ۴ تیم برای فوتسال ایران ارزش زیادی دارند و به حق در پلی آف حضور داشتند و در نهایت تبریک ویژه‌ای به مس رفسنجان برای کسب جام قهرمانی دارم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او همچنین تاکید کرد: با بسته شدن پرونده لیگ فوتسال آماده آغاز تمرینات تیم ملی خواهیم شد. سطح آمادگی بازیکنان حاضر در پلی آف را ارزیابی کرده‌ام و امیدوارم همکاری لازم انجام شود که تیم ملی به شکل و انسجام لازم که همه انتظار دارند برسد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی