رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 اردیبهشت 1399 - 23:43
  • کد خبر : ۶۹۲۱
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی راد: می خواهم در پارالمپیک برای ایران افتخارآفرین باشم

شهلا بهروزی راد: می خواهم در پارالمپیک برای ایران افتخارآفرین باشم

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

شهلا بهروزی راد بانوی ملی پوش پارالمپیکی ایران : تا آن جایی که امکان دارد و با تجهیزات موجود تمریناتم را برای حفظ آمادگی جسمانی دنبال می کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی راد بانوی ملی پوش پارالمپیکی ایران درباره تمریناتش گفت: تا آن جایی که امکان دارد و با تجهیزات موجود تمریناتم را برای حفظ آمادگی جسمانی دنبال می کنم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در خصوص شرایط این روزهایش اظهار کرد: پس از پایان یافتن اردوهای تیم ملی در آخر اسفندماه، بعد از یک استراحت کوتاه و تعطیلات عید، تمرینات بدنسازی را شروع کردم و همچنان هم مشغول همین تمرینات هستم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: با همکاری یکی از باشگاه های کرمانشاه که با مدیریت خانم مولودی از مربیان استان اداره می شود، هماهنگی انجام شد و یک سری تجهیزات ورزشی در اختیارم قرار دادند و تمریناتم را دنبال می کنم. از طریق فضای مجازی هم با مربی ام در ارتباط هستم و برنامه را از ایشان دریافت می کنم.

بهروزی ادامه داد: فعلا شرایط تمرینات تخصصی را ندارم و دستگاه ارگومتر هم موجود نیست که بخواهم تمرینات را در خانه بهتر دنبال کنم.

قهرمان پارالمپیکی کشورمان در خصوص شرایطش قبل از لغو مسابقات گفت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان و کسب مدال و گرفتن سهیمه، با انگیزه خیلی زیادی کارم را دنبال کردم. تمرینات زمستانی خیلی خوبی پشت سر گذاشتم و این آمادگی را داشتم که بتوانم در پارالمپیک نتیجه خوبی بگیرم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: اما کرونا جامعه جهانی و در بر گرفت و همه را درگیر خودش کرد. وقفه ای ایجاد شده بود و نبود شرایط تمرینی نه تنها ورزشکاران بلکه تمام اقشار جامعه را در خصوص آینده نگران کرده بود و همه از برنامه های از قبل پیش بینی شده شان دور شدند.

بهروزی راد تاکید کرد: بیشتر ورزشکاران از این وقفه به عنوان یک فرصت نگاه می کنند اما من واقعا شرایط ایده آلی داشتم و مهمتر از هر چیزی مربی ام از تمریناتم راضی بود و آماده نگه داشتن بدن در این وضعیت کار بسیار دشواری است.

وی افزود: اما حتما این وقفه حکمتی داشته و من سعی می کنم به چشم یک فرصت به این وقفه نگاه کنم و تلاشم را به کار می بندم که نتیجه خوبی در پارالمپیک بگیرم و برای ایران عزیز افتخارآفرین باشم.

بهروزی راد با تقدیر از حمایت های کمیته ملی پارالمپیک گفت: آرزو می کنم این معضل کرونا زودتر از جامعه جهانی رخت بربندد و مردم به زندگی عادی برگردن و همه بتوانند اهدافشان را با تلاش دنبال کنند.

 

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی