رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1399 - 13:16
  • کد خبر : ۷۴۶۳
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی‌راد از سوی فدراسیون جهانی به کاپ مجارستان دعوت شد
مربی تیم ملی پاراکانو:

شهلا بهروزی‌راد از سوی فدراسیون جهانی به کاپ مجارستان دعوت شد

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

مربی تیم ملی پاراکانو از اعزام شهلا بهروزی‌راد بانوی قایقران کرمانشاهی به کاپ جهانی مجارستان خبر داد و گفت: اگر شرایط اعزام فراهم شود و مشکلی از نظر بیماری کرونا نداشته باشیم من به همراه این قایقران مهر ماه عازم مجارستان خواهیم شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی تیم ملی پاراکانو از اعزام شهلا بهروزی‌راد بانوی قایقران کرمانشاهی به کاپ جهانی مجارستان خبر داد و گفت: اگر شرایط اعزام فراهم شود و مشکلی از نظر بیماری کرونا نداشته باشیم من به همراه این قایقران مهر ماه عازم مجارستان خواهیم شد.

به گزارش یاریزان؛ مسعود مهدوی نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر قایقرانان پارالمپیکی تمرینات خود را در دریاچه آزادی آغاز کرده اند که این تمرینات به صورت انفرادی و به مدت ۲۱ روز است.

 

------------------------------------

وی گفت: اسلام جاهد، مسعود قیصری، امین آغنده، سارا عبدالملکی و شهلا بهروزی راد از جمله ورزشکارانی هستند که اردوی غیر متمرکز خود را در دریاچه آزادی پیگیری می کنند و رویا سلطانی و نادر عیوضی نیز در زنجان و گیلان تمرینات خود را انجام می دهند.

مهدوی نیا درباره هزینه های برگزاری اردوهای غیرمتمرکز اظهار کرد: به جز شهلا بهروزی راد که ورزشکار پارالمپیکی است و هزینه این ورزشکار بر عهده یکمیته ملی پارالمیپیک است، هزینه سایر ورزشکاران توسط خود آنها انجام می شود.

مهدوی نیا با اشاره به اعزام شهلا بهروزی راد به کاپ جهانی مجارستان گفت: از سوی فدراسیون جهانی شهلا بهروزی راد به این تورنمنت دعوت شده که این رقابت از ۱ تا ۵ مهر در مجارستان برگزار می شود. البته اگر شرایط فراهم شود و مشکلی از نظر بیماری کرونا نداشته باشیم من به همراه این ورزشکار در کاپ جهانی که مختص پاراکانو است، شرکت خواهیم کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مربی تیم ملی قایقرانی معلولان خاطر نشان کرد: امسال مسابقات قهرمان کشوری را برای قایقرانان پیش بینی کردیم که اگر ستاد مبارزه با کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری را بدهد مسابقات قهرمان کشوری را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره ی وضعیت شهلا بهروزی راد از زمان حضور در اردوی آمادگی در دریاچه آزادی گفت: وی از شرایط آمادگی خوبی برخوردار است و با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را در دریاچه آزادی دنبال می کند.

مهدوی نیا در پایان پیرامون زمان برگزاری اردوهای غیرمتمرکز افزود: اردوی ورزشکاران در هر ماه به مدت ۲۱ روز برگزار می شود و پس از چند روز استراحت دوباره ادامه پیدا می کند و این روند تا پایان سال جریان خواهد داشت تا ما بتوانیم تیم ملی قایقرانی معلولان را برای مسابقات آینده آماده کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی